Tuesday, March 03, 2009

Kebencian terhadap Najib makin kuat


Nampaknya kebencian terhadap Najib makin memuncak. Banyak dilaporkan papan iklan yang ada wajah Najib dirosakkan. Kalau tanya Najib tentu dia akan kata 'pembangkang' tetapi kami aktivis PAKATAN sendiri tak tahu apa berkenaan ini.

Contohnya gambar Najib yang terdapat di lebuhraya PLUS berhampiran Taman Rasah Jaya (gambar atas). Gambar diambil oleh Sani, Timbalan Ketua Angkatan Muda Rembau sendiri ketika melepasi kawasan itu pada 1 Mac lalu, tarikh semua petugas bertungkus lumus dalam persiapan akhir Lawatan Datuk Seri Anwar Ibrahim ke Seremban. Oleh kerana terlalu laju beliau patah balik untuk tangkap gambar tersebut.

4 comments:

  1. Anonymous12:43 PM

    ok set dah dpt idea kita baling taik di mana - mana ada muka bini rosmah ni

    ReplyDelete
  2. Anonymous3:24 PM

    halo geng2......aku kalau boleh nak suruh noh omar huraikan sifat 20,..pasai dia kata TG nik aziz tak betui..kawan dia selidik dari ensiklopedia lagi tepat..dia suruh nik aziz blajar ngan kwn dia tu......ih ih ih ..tolong bagi penjelasan sikit..

    ReplyDelete
  3. Anonymous11:25 AM

    Salam Chegu,

    Saya percayai ini semua perbuatan ahli-ahli UMNO yang terlalu marah dgn Najib kerana keghairahannya bermain politik wang, rasuah dan fitnah di ambang Perhimpunan Agung UMNO. Saya masih teringat kain rentang yang dipasang di beberapa jalan menyeru Pak Lah agar tak serahkan jawatan PM kepada penjenayah seperti Najib. Takkanlah ahli PR yang buat semua ni.

    ReplyDelete
  4. salam,
    laa anon kek ateh ni.. ni la rupo eh juak-juak PKR main belasah tanpa fact.. apohal lak najib nak main politik wang di ambang PAU.. kan dio bakal monang tanpa bertanding... ko ni buek buruk an namo PKR yo..

    ReplyDelete