Saturday, September 08, 2007

Berbelanja sambil membantu sahabat dan perjuangan....

Salam pada semua ...awal semester ini kerja belum banyak lagi, makanya sedang nak ubah lay out blog ini. Sesuai dengan perubahan yang bakal berlaku, akan diadakan ruangan iklan barangan dan perkhidmatan.

Tema ruangan iklan tersebut ialah "berbelanja sambil membantu sahabat dan perjuangan...". Idea ini muncul apabila tengok banyak sahabat-sahabat berniaga macam - macam tapi susah cari pelanggan. Contohnya ada sahabat nak pakai perkhidmatan rakam video dan edit ambil dari orang di luar perjuangan yang caj mahal pula, tetapi dalam pada msa itu ada sahabat kita yang boleh rakam dan edit video dengan lebih baik dan murah pula. Masalahnya tidak siapa tahu .... iklan takda.....

Makanya ruangan iklan ini membolehkan sesiapa sahabat yang punya perniagaan boleh iklan percuma. Bagi yang nak berbelanja pula boleh rujuk ke ruangan ini sebelum berbelanja. Tidak payah nak buat perjanjian berapa % akan diperuntukkan kepada perjuangan kerana yang akan diiklankan ialah pejuang yang selama ini terbukti jika mereka senang mereka akan berikan pada perjuangan...

Siapa nak iklan atau ada cadangan emailkan kepada chegubard@gmail.com

Permulaan ini iklan ringkas buat promo awal


  • beli kereta proton hubungi Manja (Bendahari Gerak NS) 0123535698
  • Katering
    • Hassan Katering (Penang) 016 469 5343
    • Rosli Kuala Pilah
  • Insurans hayat dan am
    • Razak 0196500425
    • Faisal Mustaffa 0193382786
  • Video / Rakaman dan Editting
    • Din Binjai (Ketua Penerangan keADILan P.Pinang) 016 469 5343
    • Along
  • Apa sahaja berkenaan komputer
    • Azib (Ketua AMK Sepang) 0166858558
    • Azrizal (AMK P.Pinang) 012 4984556
    • saad 013 706 4245 ( AMK SRI GADING )
  • Bunting Injek / poster / handbill / risalah
    • Jasmin 0122345615
    • Azizi 0123696474
  • Claim Insurans atau apa masalah berkenaan perundangan
    • Chai Tong Chai (Timb. Peng.keADILan NS) 0166313232
  • p/s : sesiapa ada maklumat tolong email contact no. mereka di atas dan siapa nak iklan juga sila email

6 comments:

  1. srigading@wordpress.com9:45 PM

    komputer/laptop recond murah

    saad 013 706 4245 ( AMK SRI GADING )

    ReplyDelete
  2. Dengan nama ALLAH yang maha mengetahui.
    Ini doa kami buat SELURUH KEPIMPINAN KEADILAN.
    Berkat BISMILLAH HIR RAHMAN NIR RAHIM...

    Allahumma Ya Allah Ya Fattahu Ya Alim
    Muliakan lah hidup pemimpin kami DSAI & DSWA serta rakan rakan perjuangan di dalam PARTI KEADILAN kami dengan siraman cahaya hidayah - Mu sebagaimana Dikau sinari bumi dengan cahaya matahari-MU Sinarilah diri kami dengan Nur kefahaman yang tajam sehingga memudahkan kamu menguasai dan memahami ilmu pengetahuan yang menjadi perisai kejayaan hidup kami duniawi dan ukhrawi,

    Ya Zaljalall Walikram
    Hiaslah diri dan jiwa kami dengan kilau pancaran iman dan binalah hidup kami dengan asas taqwa
    yang bakal memberi kekuatan dan daya pemikiran serta azam yang tinggi bagi melaksanakan tugas manusiawi kami seluruh penyokong KEADILAN yang berjuang membina kecemerlangan UGAMA & BANGSA, dalam usaha menegakkan Islam agama kami, Agama keredaan-Mu dan negara kami kurniaan -Mu.

    Ya Malikud Dayyan
    Sematkanlah di dalam rongga hati murni kami,Perasaan penyayang dan semangat perpaduan serta permuafakatan yang bernafaskan toleransi, dan budi bicara yang mendalam antara kami dan para pimpinan KEADILAN serta penyokong.

    Dibarakati Asmaikal Husna Washifa tika Uzzma
    Jadikanlah hari-hari selama kami di perjuangn dipilihanraya umun ini merupakan hari-hari yang berisikan hal-hal positif sehingga terpelihara disiplin diri dan tegak utuhnya peraturan perharian yang menjadi budaya kepimpinan kami.

    Ya Allah Ya Man ha Arada Syalan An Yahilahu Kun Fayakan
    Jadikanlah negara kami Malaysia dan seluruh Negara Islam serta kepimpinan PARTI KEADILAN & PAS di rantau dunia ini,sebagai pemerintah negara aman, makmur dan stabil di dalam segala hal, dan urusannya serta mendapat kerestuan & kemenangan seluruh perjuangan PARTI KEADILAN & PAS Ya ALLAH.

    Ya Allah, Yang memiliki segala Keagongan dan Kebesaran. Ya Allah, Yang maha Berkuasa, Yang Agong, Yang Maha Besar, Yang Maha Tinggi. Kami memohon Keagongan dan Kekuasaan-Mu. Dan kemenangan bagi seluruh kepimpinan PARTI KEADILAN & PAS yang berjuang pada jalan-Mu. Ya Allah, tetaplah disebelah mereka dan bersama-sama mereka. Anugerahkanlah kejayaan; dan perkukuhkanlah kedudukan mereka. Ya Allah, satukan wawasan mereka, fokuskanlah sasaran senjata mereka, dan teguhkanlah kata-kata mereka, Dan Ya Allah, cekalkanlah hati-hati mereka.

    Ya Allah, uruskanlah dan musnahkanlah musuh mereka. Ya Allah, usirkanlah perhimpunan mereka, hancurkanlah integriti mereka, lemahkanlah kekuatan mereka, dan tanamkanlah ketakutan ke dalam hati mereka, Ya Allah, nasib kami ditangan-Mu, dan urusan kami akan dikembalikan kepada-Mu, dan keadaan kami tidak terlindung dari pengetahuan-Mu, Kepada-Mu serahkan kesengsaraan kami, Dan jiwa kami, dan kepada-Mu kami mengadu, Kepada-Mu dan hanya kepada-Mu sahajalah kami mengadu tentang kekejaman mereka yang menindas, Dan kekejaman "BN", Dan kemarahan mereka yang dikhianati oleh penjenayah.

    Hanya kepada-Mu, Ya Allah, kami mengadu tentang kekejaman “BN”,
    Ya Allah, musnahkan lah mereka Ya ALLAH,
    Ya Allah, musnahkan lah mereka Ya ALLAH,
    Ya Allah, musnahkan lah mereka Ya ALLAH,
    Ya Allah, musnahkan lah mereka Ya ALLAH,
    Ya Allah, musnahkan lah mereka Ya ALLAH.
    Ya Allah, musnahkan lah mereka Ya ALLAH,
    Ya Allah, musnahkan lah mereka Ya ALLAH,
    Ya Allah, kucar kacirkan barisan mereka Ya ALLAH,
    Ya Allah, kucar kacirkan barisan mereka Ya ALLAH,
    Ya Allah, kucar kacirkan barisan mereka Ya ALLAH,
    Ya Allah, kucar kacirkan barisan mereka Ya ALLAH,
    Ya Allah, kucar kacirkan barisan mereka Ya ALLAH,
    Ya Allah, kucar kacirkan barisan mereka Ya ALLAH,
    Ya Allah, kucar kacirkan barisan mereka Ya ALLAH,
    Penyelewangan golongan “BN” telah berterusan tersasar jauh.

    Dan ... Pemimpin “BN” penjenayah Ya Allah, Ya Allah, Kirimkan kepada mereka tangan-tangan kebenaran ... Untuk mengangkat dengannya penghinaan kami, Dan untuk mengembalikan kepada kamu penghormatan kami, Dan untuk memusnahkan musuh kami dengannya, Ya Allah, Ya Allah, Engkau uruslah sumber kekejaman dan penindasan, Engkau uruslah sumber kekejaman dan penindasan, Ya Allah, Kirimkan Kekuasaan-Mu menentang kumpulan munafikin “BN”, Pusat kekufuran dan fasaad. Kirimkan kekuasaan-Mu menentang “BN”, Pusat kekufuran dan fasaad, Ya Allah, kami menyedari tentang mereka, Mereka menyebarkan fasaad di bumi-Mu. Mereka menjana kemusnahan, kekejaman, ketidakadilan kepada bumi Malaysia.

    INSYALLAH... KALI INI PEMRINTAHAN KERAJAAN MALAYSIA BAKAL DIMENANGI OLEH BARISAN ALTERNATIF...

    AMIN YA RABBAL ALAMIN...
    HIDUP DSAI & DSWA serta seluruh kepimpinan PARTI BA & PAS.

    ReplyDelete
  3. Anonymous5:24 PM

    saudara bard...nasihatkan penyokong anda...kita berdoa pada Allah utk.memohon kebaikan...dan menjauhkan kejahatan...kita tidak boleh sama sekali mendoakan kemusnahan org.lain...agama mana yang dipakai penyokong saudara...kat sekolah dulu cikgu bard ajar anak murid minta doa kemusnahan org lain ke...nauzubillah...klu kita rasa dianiaya..mohon petunjuk dariNYA..

    ReplyDelete
  4. Anonymous4:02 PM

    mm..doa utk org2 yg selama ini menyesatkan malaysia xpa..korang msh nak ke pmimpin yg zalim,xtntu psal kna sumbat dalam ISA la,ftnah sna cni,aku rsa la kn,segala mcm bnda yg kta lihat hri ni xmgkin dpt diubah slgi BN yg memerintah,coz mrk dah plan sgala2 apa yg spatutnya akn blaku..yg pntg kta x klah gertak la..
    -Reformation Support..

    ReplyDelete
  5. memanglah kita doa nak jauhkan kejahatan...sebab tu kita doa supaya pemerintah, pemimpin yang zalim tersungkur menyembah bumi kecuali mereka bertaubat dan bersama menetang kejahatan dan kezaliman ke atas rakyat jelata... takkan kitanak doakan kebaikan untuk syaitan dan iblis pulak kot..agama apa yg ajar tu.....

    ReplyDelete
  6. Anonymous11:06 PM

    Ya Allah tunjukkanlah didunia ini bahawa penzina dan peliwat akan dilaknat seburuk-buruknya.

    Hukumlah para penfitnah dan mereka yang buta dan membutakan mata dan hati mereka.

    Laknatnah para ulamak yang menggunakan Islam sebagai kosmetik untuk melindungi kelangsungan politik mereka.

    Begitu juga para pemimpin, ustaz dan ulamak yang dayus membiarkan ayat-ayat Quran dan Hadis dihina, diubah mengikut kehendak mereka oleh kafirin untuk mengaut keuntungan dunia. Amin

    ReplyDelete