Thursday, February 11, 2010

Arahan kepada yang ingin memiliki buku 'di sebalik misteri pembunuhan Altantuya'

Seperti yang diketahui, Najib mula gelisah dan ketakutan. Dia menikus dengan media luar yang mengaitkan dia dengan pembunuhan Altantuya tetapi bertindak seperti 'raja bersiong' menggunakan seluruh jentera kerajaan memburu rakyat sendiri.

Semalam PDRM (Jabatan Siasatan Jenayah Komersial, Bukit Aman) sudah 'berkunjung' ke rumah ibu bapa che'GuBard. Mereka janji datang lagi dengan waran geledah kerana mereka pulang hampa kerana dihalau oleh ibu cheGuBard. Jika dengan waran geledah mereka juga pasti hampa kerana buku itu tiada di situ. sila klik untuk baca mengenai 'sebuan' polis.

Memang arahan penghantaran cek atau wang pos menggunakan alamat rumah tersebut tetapi ia hanya menjadi tempat penerimaan wang pos atau cek segala urusan lain di uruskan oleh pihak lain dan di tempat lain.

Makanya kepada yang hendak membeli buku tersebut, harap elakkan juga terus 'terjah' ke rumah tersebut. Ingat hanya hantar cek atau wang pos.

Buku ini akan dijual dengan set
  • 1 buku 'Di Sebalik Misteri Pembunuhan Altantuya'
  • 1 vcd - menerangkan pertikaian kes Altantuya, kompilasi rakaman 'Perempuan Puaka', kompilasi ceramah mengenai Rosmah
  • 1 dvd - merakamkan 3 kenyataan Najib yang jelas berbeza dan menipu mengenai Saiful, dvd ini juga menerangkan apa yang dikatakan konspirasi fitnah 2 dan mengandungi fatwa Yusuf Qardawi

Sila ikuti dengan teliti cara pembelian di bawah.

cara 1
  1. hantar wang pos / cek bernilai RM 17 (untuk satu set) - Sabah dan Sarawak sila tambah RM5- atas nama BADRUL HISHAM SHAHARIN ke alamat 338, Taman Bukit Chedang, 70300 Seremban. (ingat hantar cek atau wang pos sahaja, datang sendiri tak dilayan malah akan kena marah dengan mak cheGuBard hahahaha)
  2. jangan lupa hantar sertakan nama, alamat dan bilangan buku untuk penghantaran.
cara 2
  1. Bank in ke akaun Hong Leong Bank no. akaun 19951001018 atas nama BADRUL HISHAM SHAHARIN. RM 17 bagi tiap set.
  2. Kemudian sms ke 0176688404 butiran seperti tarikh, masa, cawangan bank, seq. no. , jumlah RM, jumlah tempahan dan jangan lupa nama dan alamat untuk penghantaran.
cara 3
  1. hubungi wakil di Pahang, Ust. Suhaimi 0199319231, wakil kami di Pulau Pinang 0174991469 * wakil mungkin hanya ada buku tetapi tidak punya set lengkap iaitu dua VCD/dvd sila hubungi dan tanya dahulu.
SAMM alukan sesiapa nak jadi wakil, tetapi syarat stok ambil secara tunai. Hubungi 0176688404 atau 0123696474 untuk mendapatkan stok dengan harga pengedar.

Bertindak SEGERA !!!

26 comments:

  1. Anonymous12:18 PM

    sape yang dah beli tu uploadkan la pdf ngan video kat internet

    ReplyDelete
  2. Anonymous1:32 PM

    pki maybank2u x boleh ke?

    ReplyDelete
  3. Anonymous2:17 PM

    chegubard, kalau transfer duit online pastu hantar maklumat penghantaran melalui email boleh ke?

    ReplyDelete
  4. maybank 2u boleh....

    dah bank in boleh email kalau tak nak sms

    ReplyDelete
  5. jangan risau, SB pun kompom akan order 4-5 set punyaa...depa pun nanti order on-line...bukan ON lain...hehehehehe...kasi pecah laa zulmamak kataa....kah kah kah

    ReplyDelete
  6. Cayalah CheguBard!
    Lawan tetap lawan..
    Saya ada posting pasal isu Saiful Bukhari pernah ugut bunuh seorang blogger!

    Link : http://pulakdah.blogspot.com/2010/02/saiful-juga-pernah-mengugut-bunuh.html

    Minta CheguBard komen ckit...Trimas.

    ReplyDelete
  7. Comandante,

    semalam sy nak beli kat bt caves, tapi habis...

    esok sy balik sban, harap dapat pekena teh sama comandante... nanti sy roger ok

    ReplyDelete
  8. Anonymous4:17 PM

    Apasal PKR/ Ketua AMK terima Nazree tu bulat2?

    Ramai yg kata Nazree nak elak drpd kena saman drpd TS Khalid.

    Hari ini 12/02/2010, terbukti usaha Nazree nak masuk PKR hanyalah utk elak drpd di saman oleh TS Khalid.Sebab, sebentar tadi SPRM mengesahkan tiada kes ke atas Tan Sri Khalid (Kes Lembu Korban).

    Marin ari tu Si Nazree ni lah org No.1 canang satu msia busukkan nama TS Khalid.

    Saya percaya Nazree telah tahu akan keputusan SPRM ni lebih awal lagi, sebab tu dia cepat2 buat taktik masuk pkr.Mungkin dia dah bincang dgn org yg payung dia, mungkin dia dah tahu lebih awal tentang kes ini tiada merit utk di bawa ke mahkamah, maka dia dgn penasihat dia pastilah kerah otak camner nk elak dr kena sama.Sbb lau masuk mahkamah lps ni.confirm Nazree akn tersungkur pd hari pertama wlupun pakai 100 peguam terhebat di msia.Akhirnya maybe penasihat dia minta masuk pkr, dgn hrpn TS Khalid akan memaafkan dia.

    Sy berharap TS Khalid teruskan saman ini.Biar menjadi mesej kpd mrk yg sengaja mencipta fitnah dan menjatuhkan maruah org lain demi kepentingan diri sendiri.

    Takat Nazree ni tk carry weightlah dlm usaha mengkuatkan PKR.tk do bondo eh.lg baik AMK turun padang daftarkan ahli AMK seramai mungkin dprd melayan org tk berprinsip sprt Nazree tu.

    Apasal pemimpin PKR/AMK terima dia ni mcm tu jer? Tanya jelah naper ari tu ia2 report TS Khalid kt SPRM.Apa dia terima arahan drpd ezam atau org Umno utk menjatuhkan TS Khalid.

    Pemimpin PKR tk pernah belajar drpd kesilapan lama.Antaranya simply terima Si saiful tanpa check background.Tk blajar drpd sabatof kes Liwat 1998.

    Skrng terima Nazree, dua atau tiga thn dr skrng, tk tau apa pula yg akan berlaku.Org mcm Nazree memang sy tk percaya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sedapnya hentam orang dengan nama Anonymous! Inilah golongan pemecah PKR. Kenapa ramai sokong CheGu'Bard, kerana dia berani, kenyataannya berfakta, dia berhadapan dengan polis, dia berhadapan dengan undang2 zalim, tapi dia tetap berjuang walaupun tidak duduk didalam pimpinan. Inilah pejuang yang kita mahu; bukan mcm Anonymous yang suka hentam orang tapi diri sendiri pun takut diketahui. Org mcm ni hanyalah menjadi mesin buat fitnah!!!

      Delete
  9. Anonymous7:16 PM

    Betul ke SPRM serbu rumah TS Musa Hassan dan jumpa sejumlah besar wang? Ramai polis kata dia IGP bodoh dan khabarnya dia akan letak jawatan bulan depan?

    ReplyDelete
  10. Anonymous8:58 AM

    chegubard, saya dari singapore terlalu berminat membelinya bagaimana caranya

    ReplyDelete
  11. Anonymous10:25 AM

    chegubard...saya dah buat online payment dah hampir seminggu...nak tau apa status pesanan saya....thanks..

    ReplyDelete
  12. masih ada lagi ka stok buku ni....nk order nk

    ReplyDelete
  13. Anonymous9:38 PM

    Masih ada lagi ke stok buku ni?...saya nak oder.

    ReplyDelete
  14. tahniah cheGuBard, di atas usaha ini :) moga2 dirahmati dan diberkati-NYA sentiasa, cheGuBard dan seisi keluarga

    insyaALLAH, saya akan dapatkan set lengkap ini dengan bank-in ke akaun hong leong bank :)

    moga2... cheGuBard dan rakan2 seangkatan akan terus memperjuangkan segala apa yang benar, buat kebaikan semua dan ummah. amin ya Rabb :)

    ReplyDelete
  15. cheGuBard, saya dah wat payment. tapi, tertinggal la plak detail (transfer payment via maybank) kat rumah. nanti, saya post detail kat sini dan juga via sms. :)

    ReplyDelete
  16. ini detail payment saya :)

    Maybank
    rekod urusan: transfer
    jumlah: rm17.00
    tarikh: 07/08/2010
    masa: 05:35pm
    dari: wadiahsa
    nama: Zainun Bt. Mat Deris (Ummi saya)
    kepada: other a/c
    tempat: sst k. bharu 1
    nombor akaun: 162106790728

    maaf, lambat buat segala proses ni...

    ReplyDelete
  17. caj penghantaran ke rumah berapa, rumah di daerah pontian johor.

    ReplyDelete
  18. Askm, saya juga berminat nak membeli bukuni, saya transfer ke akaun may bank cikgu, boleh?

    ReplyDelete
  19. Anonymous10:37 AM

    slm chegu bard..ada lg ke stok buku ni..sy berminat nk beli n sebarkan kt kampung sy

    ReplyDelete
  20. Anonymous3:41 AM

    assalam chegu bard...kalau kat sarawak pun sama gk ke bayaran nye???

    ReplyDelete
  21. conscience11:41 AM

    Chegu, boleh dptkan senarai buku-buku lain dan risalah yang telah dikeluarkan setakat ini dan di mana dpt beli?
    terima kasih.

    ReplyDelete
  22. PKM ( PKMM ) Parti Kebangsaan Melayu Malaya , boleh dikatakan seluruh Asia Tengara yang menuntut kemerdekaan mengunnakan Parti Komunis kerana kejayaan Revolusi China. PKM berjuang atas nama tertera komunis sedangkan mereka tidak menanam fahaman komunis yang sebenarnya. PKM berjuang dengan orang cina dan orang Melayu kebanyakannya. Ada seorang India yang paling digeruni oleh British mati disebabkan lanjutan kerjasama untuk apa lanjutan ini adalah tipu helah British yang ketika itu PKM merupakan ancaman mereka kembali ke tanah melayu selepas Jepun keluar. Hanya PKM saja yang mengangkat senjata menuntut merdeka dari British. Dengan tipu helah British itulah terkorban beberapa orang hadapan PKM terdiri dari seorang india, seorang cina yang lainnya adalah orang melayu..Jangan kita leka senjata PKM itu sebenarnya peninggalan British dimana mereka berasa sukar bertempur dgn Jepun lalu mereka mengatakan ''bye;bye'' kpd PKM. PKM mengambil senjata peninggalan British yang lari lintang pukang meninggalkan tanah air kita tanpa mengambil senjata mereka. PKM mengambil semua senjata peninggalan British meneruskan perjuangan mereka terhadap Jepun. Orang-orang hadapan yang dimaksudkan itu tengelam terus nama mereka sehingga hari ini. Ya mereka zalim jika dilihat pada satu sudut dan tidak dinafikan mereka membunuh rakyat kita. Disebalik tu perlu difahamkan rakyat yang dibunuh kebanyakannya adalah pengkhianat atau tali barut Jepun dan British.Para pengkhianat pula difahamkan ditangkap dan dibicarakan depan DO dan Ketua Kampung yang tugasnya sebagai juri dan hakim di makamah dulu. Tempat itu dipilih berdasarkan kawasan . Bila disahkan bersalah maka ditembak mati. Ada juga kaum cina kononnya ditembak mati sekeluarga semua habis adalah perbuatan komunis, sebenarnya mereka tidak dibayar setelah diberikan maklumat atau tidak tepat maklumat yang diberkan maka semuanya mati dan dibakar oleh British dilakukan oleh para si- pengampu yang mengambil habuannya, kemudian menfitnah komunis yang lakukannya. Balik ke pembunuhan Henry Gurney ini adalah orang keturunan Yahudi dilahirkan di British , Mengapa Chin Peng hanya membunuh seorang tu sahaja dan tidak dibunuh semua kemudian dibakar keretanya. Jadi kreator ini bukan hanya dimiliki oleh Chin Peng sahaja malah diwarisi bersama para pejuang PKM. Mengenai Mat Indra di Bukit Kepong adakah kita percaya beliau membunuh kesemua yang berada disitu termasuk wanita dan kanak-kanak. Beliau seorang pejuang sejati dan memilih jalan mati dari mendedahkan kedudukan rakan seperjuangnya Kreator sebegini hampir sama Chin Peng dan Mat Indra cuma kes berlainan memisahkan pandangan kita.
    British mengatakan segalanya ketika itu contoh kes kebakaran di kampung orang Melayu yang sengaja dipisahkan supaya tidak bersedudukan sekali bersama orang cina dan india tujuannya memudahkan British membuat fitnah menimbulkan huru-hara dimasa yang sama mengaut hasil bumi kita. Jikalau berlaku kebakaran atau isu-isu lain di kampung orang cina maka sebalik cerita yang sama akan dihebohkan oleh si pengampu British ini. Taktik sebegini bukan hanya sekali malah diulang kerana ia membawa kejayaaan untuk British, yang menjadi mangsa orang melayu, cina dan india. Maka kes-kes sebegini kita boleh merujuk kepada orang tua-tua yang tidak kurang mengetahui memang terdapat banyak kes sedemikian cuma tidak terlintas mereka ia angkara jahat orang British melakukan kezaliman mereka yang keji.
    Fakta kebenaran PKM berjuang iklas untuk menghalau penjajah keluar dari tanah air kita mereka tidak pegang kukuh fahaman komunis malah kemungkinan mereka tidak tahu pun asas fahaman komunis. PKM bertemu dengan pegawai China di Haadyai dimana kerajaan Thailand mengesahkan kedudukan mereka di sempadan pada tahun 90an sebelum ini takda pun cerita yang mengaitkan PKM dengan CHINA . Perjuangan PKM iklas menghalau penjajah dari tanah air kita tetapi dinafikan hak mereka oleh pihak zalim yang tidak bertanggungjawab. Jika hak mereka tidak dinafikan maka tidak timbul persoalan syak wahsangka di kalangan kita hari ini

    ReplyDelete
  23. Anonymous9:32 AM

    dh jadi tokey buku...hujung tahun buat kenduru

    ReplyDelete
  24. Anonymous9:34 AM

    Dah jadi tokey buku...hujung tahun buat kenduri doa selamat

    ReplyDelete