Tuesday, February 10, 2009

Tiba - tiba perang di dua bukit - malaysiakini

Dalam keadaan kalut 'politik' tempatan. Bn takut untuk berdepan dengan 'kuasa rakyat' setelah menyembah bumi dalam dua pilihanraya yang cukup menelan belanja yang tinggi. Dalam keadaan kegilaan berkuasa namun takut dengan pilihanraya Bn menggunakan semua cara untuk mencapai hajatnya.

Namun ketentuan sudah tertulis pertempuran di dua bukit akan berlaku. Kuasa Rakyat lawan kapitalis korup (bn).Pertama takziah buat keluarga YB. Roslan Sharom (sila klik sini ke blog arwah). Moga rohnya ditempatkan dikalangan roh pejuang kebenaran yang lain. Beliau yang cukup rapat dengan rakyat setempat menghembuskan nafasnya yang terakhir semalam. Hari ini SPR telah umum belum dimaklumkan mengenai kekosongan Kerusi Parlimen Bukit Gantang. Jangan SPR persoalkan kesahihan 'kematian' sudah lah seperti mana SPR mempersoalkan kesahihan surat seperti kes 3 ADUN di Perak. Tugas SPR bukan mengesahkan atau mencari kesahihan tugas SPR ialah menerima arahan Speaker atau Yang Di Pertua Dewan untuk membuat pilihanraya, bekas pengerusi SPR, Tan Sri Rashid yang pernh menjadi Pengerusi SPR paling teruk dihina pun katakan SPR harus adakan pilihanraya tetapi Pengerusi SPR sekarang tak adakan. Maknanya Pengerusi SPR kini lebih hina jadi kuda tunggagangan Bn.

Selepas mendapat berita sah 'PERANG' di Bukit Gantang, petangnya pula mendapat satu berita lagi PERANG juga di Bukit Selambau, Kedah. Sdr. Arumugam telah meletakan jawatan. Beliau yang telah membuat laporan polis mengenai tawaran, ugutan dan ancaman terhadap dirinya dan keluarganya terpaksa meletakkan jawatan kerana bimbang keselamatan keluarganya. Angkat topi dengan sikap 'gentleman' beliau. Sila klik sini untuk membaca komen DSAI dalam isu perletakan jawatan beliau.

Tiba - tiba bn semput mendengar perang di dua bukit ini.................

3 comments:

  1. kaki bontot8:36 AM

    karpal dan anuar kaki bontot nak menderhaka kapada raja nizar bodoh diperkuda, pas kapir kerana menentang hukum hudud yang diwarwarkan dan guna agama untuk kekayaan dunia...itulah sindiwara KAUM YANG MENJADI PENGIKUT KAUM LUT KAKI BONTOTTTTTTTTTTTTT

    ReplyDelete
  2. bontot10:52 AM

    sudahlah gila kuasa bertoubat lah jgan nak ajar orang melayu menderhaka jahanamlah kamu bersama sing yang kaki bontottu......karamlah kamu dengan sing yang sama sepisis dengan kamu tu,,,,,semoga kamu akan dilaknat tuhan kerana mengajar orang melayu krang ajar,,,,,bawalah keturunan kamu tu....jgn cuba nak halalkan perbutan kamu tu,,,,ya allah hancurkalah pr yang hanya tahu berjanji kosong habuk pun tarak bikin rakyat makin susah dahlah tu gila kuasa plak tu ,,, tak percaya dengan ketentuan tuhan....ya allah musnahkan orang2 yang menjual ugama untuk kepentingan dunia seperti pas .....

    ReplyDelete
  3. Anonymous6:52 PM

    bodoh tol laaa ngko ny bontot,cube kalo dok tmpat dorang ko x marah ke bila kerajaan yg ngko pilih tibe2 rampasan kuasa berlaku...x tau la ko pn same yahudi je dgn BN..suke rampas merampas...sekalipon dorang berbaring, 2 bkn nizar yg suruh...2 sume datang dari diri dorang sdiri...bn 2 yang dok jual bangsa melayu...x lame lg orang2 yg mcm ko sah2 merempat mcm anjing kurap...bodoh!!!ada akal x nak pk...orang2 jnis ko la 1 ary t pemusnah anak bangsa yang menghalalkan ape yg haram....BN kaki rasuah.. BABI NEGARA!!!!!

    ReplyDelete