Thursday, February 26, 2009

Keadilan untuk mangsa Zahid Hamidi


tidak banyak media yang berani menyiarkan berita pendedahan beliau.


Jika benar polis jujur dan tidak salah guna kuasa maka sudah pasti ada kerusi Umno yang dikosongkan kerana ahli parlimenya terpenjara ataupun Jika BPR / SPRM benar berani dan adil sudah pasti ada 'kelompok' polis yang sudah ditahan kerana tidak menjalan tugas dengan betul ?

Kenapa ?

Buktinya sila dapatkan VCD dan buku pendedahan Skandal Jenayah, Zahid Hamidi yang didedahkan oleh mangsa cubaan bunuh beliau Amir Bazli. Seorang anak Kelantan yang aktif dalam kumpulan pemilik motorsikal berkuasa besar yang turut disertai Zahid Hamidi. Namun satu peristiwa telah mengubah segalanya.... melibatkan skandal sulit dan jenayah.

laporan polis Amir Bazli

Amir Bazli yang kini hidup dengan kecatatan kekal, tanpa tempurung kepala yang sempurna telah membuat laporan polis tetapi tiada tindakan, telah membawa ke mahkamah namun masih gagal, telah meletakkan rakaman videonya di internet tetapi pemilik server membuangnya.....dia perlukan keadilan... !!!! Negara ini sudah menjadi cerita Hindustan..wang boleh beli segalanya...

cheGuBard nak kongsi satu vcd dan buku (yang diperolehi dari teman Umno) yang menerangkan jenayah Menteri Islam Hadhari. Menteri Islam Hadhari ini telah memukul sehingga separuh mati dan ingin menanam hidup-hidup (mujur dapat larikan diri) seorang pemuda yang berkawan dengan anaknya yang baru berpisah dengan suaminya ketika itu. Kes ini dilaporkan kepada polis tetapi disenyapkan.... pemuda ini kini hidup tanpa tempurung kepala yang telah dihancurkan oleh Menteri Islam Hadhari ini yang juga calon Naib Presiden Umno....dapatkan buku dan VCD ini yang merakamkan peristiwa, pengakuan dan perbagai maklumat 'sulit lagi selit'............

Buku dan VCD pemberian teman Umno ini hanya ada sekitar 50 set sahaja. Kepada yang berminat sila hantar cek atau wang pos bernilai RM 25 atas nama Angkatan Muda Keadilan Bahagian Rembau (sila hantar bersama alamat untuk urusan penghantaran VCD dan buku) hantar ke alamat Pusat Khidmat Rakyat Rembau, No.390, Taman Seri Rembau, 70301 Rembau, Negeri Sembilan.

Jika stok habis kami akan pulangkan wang pos dan cek anda ! sila klik sini untuk baca tulisan blog lain mengenai kes menteri Islam Hadhari ini atau klik sini

kenapa tindakan ini diambil ? sila baca dengan klik sini

21 comments:

  1. Anonymous4:02 PM

    nampaknya VCD nie lebih panas dari VCD lucah hahahahaha

    ReplyDelete
  2. Anonymous2:27 PM

    cheGuBard. Tolong perbanyakkan lagi vcd kezaliman Zahid Hamidi untuk pasaran Perak khususnya parlimen Bukit Gantang

    ReplyDelete
  3. Sdra Amir, doa seorang yang dianiyai tiada hijab dengan AlLah SWT. Teruskan berdoa agar orang yang bertanggungjawab dibalas AlLah SWT di atas dunia ini lagi, walaupun cuba tunjuk baik di Makkatul Mukarramah hari tu.
    Rakyat Malaysia umumnya dan Perak khususnya mungkin dah lupa peristiwa ini.
    AlLah SWT bersama orang-orang yang dianiayai

    ReplyDelete
  4. Anonymous12:09 PM

    Salam.Kepada sesiapa yang terperdaya dgn fitnah ini,diharap bertaubatlah. Jangan disebabkan dengan kenyataan Amir Bazli ini semua mempercayainya. Kita yang tidak tahu cerita sebenar disebalik 'KEJADIAN' ini, janganlah menokok tambahkannya. Sebaliknya kita harus berfikir mengapa insan yang bernama Amir Bazli ini mahu memburukkan/menjatuhkan Dato Seri. Amir Bazli adalah CONMAN . Saya berani mengatakannya kerana saya mengenalinya (Amir Bazli).
    WASALAM. Allahuakhbar!

    ReplyDelete
  5. Anonymous6:37 PM

    sebarkan untuk mendapatkan rsepon/komen menteri tersebut..
    kalau tak komfem buat senyap jerk..

    rasanya dah lama, nape masih tidak dijwab oleh meteri terbabit, so ini salah satu usaha mendesak beliau membuka mulut..

    jawab, jangan tak jawab...

    ReplyDelete
  6. Pemudo Negori4:08 PM

    Salam sdr,

    Memanglah bercakap mengenai orang lain mudah dan senang untuk memburukkan. Tapi yg penting dalam kehidupan kita haruskan diri kita ini berada dilandasan yg betul. Apa guna bercakap soal keburukan org tetapi pd diri kita bergelumang dgn masalah. Saya penyokong kuat Pakatan Rakyat tetapi apabila kengkawan bercerita masalah sdr dalam PKR. Rapatkan saf pimpinan dan hentikan PHD dgn orang lain. Rakyat memarhatikan kita dan harapankan Pakatan Rakyat memimpin negara. Kita baik di luar tetapi di dalam org yg rapat di PKR semua tahu. Insafi diri adalah jalan terbaik membaiki peribadi. Wassalam

    ReplyDelete
  7. MELAYU ITU ORANG YANG BIJAKSANA,
    NAKALNYA BERSULAM JENAKA,
    BUDI BAHASANYA TIDAK TERKIRA,
    BILA MENGAMPU BIJAK BERALAS TANGAN,
    –dipetik dari nukilan usman awang–

    ReplyDelete
  8. Anonymous1:58 AM

    dan ingin menanam hidup-hidup (mujur dapat larikan diri) seorang pemuda yang berkawan dengan anaknya yang baru berpisah dengan suaminya ketika itu.

    ReplyDelete
  9. Anonymous2:03 PM

    to amir,
    lain kali jgn bawak lari anak perempuan orang..kau ingat semua perempuan macam motosikal kau, anytime boleh angkut & anytime boleh tonggang..datok tak sewenang2 bertindak begitu sekiranya tidak ada alasan yang kukuh..

    nasib kau baik sbb masih hidup lagi, jd gunakanlah hayat yang masih ada walau tanpa tempurung yg sempurna dgn sebaik2nya..buat amalan yang baik..

    anggap peristiwa itu sbagai kifarah sikap playboy kamu dahulu..kalau nak bercerita pun berceritalah dari awal hingga akhir, jgn ambil bhgn tertentu sahaja..jauhi dari meminta pertolongan dgn org2 munafik..spt org pas & pkr

    Wakdin

    ReplyDelete
  10. Anonymous7:01 AM

    check balik..
    siapa yg munafik pas atau umno
    pas perjuang islam
    umno pejuang apco(yahudi)

    ReplyDelete
  11. Kenapa...tak percaya? Orang yang terkena seperti Amir Bazli tidak akan mudah melupakan perkara tersebut. Lihat apa jadi dengan YB Rompin... tup tup di hantar ke US jadi duta kat sana.. Saya yakin semua orang tahu dengan apa yang dilakukannya. Kenapa disenyapkan yer...! Hairan Bin Ajaib?

    ReplyDelete
  12. Anonymous3:34 PM

    wahai orang yang membaca artikel ini ....diminta jangan percaye ape yang tulis ini..kerana sesungguhnye kite tidak tahu dan tidak melihat perkara yang sebenar kite tidak boleh percaye..Zahi hamidi yang saye kenal merupakan seorang yang baik.

    ReplyDelete
  13. mohamadsofi2:06 PM

    cerita dia tu sama la dgn citer aku...apa yg aku bule buat cuma berdoa ja la.mcm awang kat atas nie ckp memang btul,baik jer tp belakang awang nie dia kenal ka depa nie semua.

    ReplyDelete
  14. Anonymous3:22 AM

    Allah melihat apa yang anda buat. tegakkan kebenaran walaupun ianya pahit dan menyakitkan.Sejarah membuktikan mereka yang menegakkan keadilan sentiasa menghadapi rintangan dan dipenjara kerana kebenaran.....

    ReplyDelete
  15. semoga kita SEMUA diberi peluang kembali ke jalan yang BENAR...dan diberi kesudahan yang baik

    ReplyDelete
  16. Anonymous3:58 PM

    apa nak heran tabuh menabuh oleh puak2 apco ni...menteri2 ada kuasa di dunia selagi boleh pukul orang dan di back up oleh polis dan media pencacai...nanti mampus dah tak boleh buat lgi dah...masa tu rasa la kena tibai dgn malaikat...

    p.s: bukti salinan report dah ada lagi mau back up menteri gila hahaha..napa x nak siasat..napa x heboh kat tiwi 3 dan meloya...

    ReplyDelete
  17. Anonymous3:28 PM

    poo daa mita bantuan keewangan siap no akuan bankkk......cilakahhh punya olanggg....cari la duit halalllllll

    ReplyDelete
  18. Anonymous11:30 AM

    apa nak jadi...apa nak jadi..
    semuanya telah terjadi..
    tapi laporan tidak dihidari..

    ReplyDelete
  19. Anonymous5:52 PM

    saudara kelentong,

    Betul ke Datuk Ahmad Zahid Hamidi ada anak
    perempuan?..

    ReplyDelete
  20. Anonymous2:34 PM

    hahaha...
    attan takk kessahh...

    memang pon... nak wat camne... dah itu yang diterapkan sejak zaman berzaman... mau tak jadi sebati dalam diri...

    tapi satu je lah yang aku boleh bagi untuk ubati lara dihati...

    Doa orang teraniaya makbul bro..
    andai kita yakin kita telah Islam,
    andai kita yakin hidup dalam islam,
    andai kita yakin amalan kita telah diterima,
    andai kita yakin Islam itu Redho akan kita,
    dan akhir sekali, Allah Redho atas keislaman kita..
    InsyaAllah doa kita akan dimakbulkan...

    tapi klu syarat2 tadi tak cukup lengkap, syariat pun wat yang wajib je, macam mana nak diangkat @ dimakbulkan doa kita...

    mmm budaya melayu semakin parah...
    mudah2an iman dalam diri kita semua dapat mencegah kita dari kemungkaran, serta dapat menegak Amal Maaruf...

    coretan marhain dari:
    ...Budak Bukit Cari Simpang...

    ReplyDelete
  21. Anonymous9:49 PM

    Tak payah kau bercerita , aku sudah tahu segala2 nya..Hulur kan tangan mu!!!

    ReplyDelete