Sunday, February 08, 2009

Najib selamat dari dibaling kasut.

klik gambar untuk imej jelas

Semalam Najib yang sepatutnya menggunakan Majlis Tahun Baru Cina yang dijadualkan di Ipoh sebagai peluang untuk mewajahkan persepsi baru dimana rakyat Perak menyambut beliau sebagai seorang wira. Namun melihat perkembangan dan maklumat dari SB - SBnya saat akhir dia membatalkan kehadiranya walaupun bandar Ipoh telah dipenuhi gambar beliau yang akan hadir majlis tersebut.

Menurut maklumat dikatakan Najib takut hadir kerana ada maklumat sekumpulan orang Perak sudah sedia untuk membaling kasut kepadanya ketika berucap dalam majlis tersebut. Namun kumpulan pembaling kasut tentu kecewa kerana perancanganya sudah diketahui dan Najib tidak hadir. Namun kehadiran Zambry telah disambut dengan sorakan 'boo' orang masyarakat cina dan disambut dengan batu nisan.

terbaru muncul pula 'cerita' konspirasi ir.Nizar dan DSAI. klik sini untuk baca. CheGuBard ditanya sejauh mana kebenaranya ? cheGuBard tak upaya nak jawab cuma kata, tidak dapat dipastikan lagi.

cheGubard kini berada di Pulau Pinang, dikhabarkan oleh seorang anggota cawangan khas PDRM bahawa satu semboyan dari Bukit Aman dah dikeluarkan menyatakan bahawa semua permit ceramah politik (PAKATAN) perlu ditolak atau ditarik balik. Nampaknya Bn terus perkuda PDRM tanda mereka ketakutan. Namun cheGuBard tanya teman anak muda Bayan Baru nak terus ke nak tangguh. Mereka tanya cheGuBard semula, maka jawabnya 'saya sanggup teruskan dan sanggup tanggung semua kemungkinan...tetapi terpulang pada penganjur sebab mereka juga ada risiko..."

Anak Muda Bayan Baru melalui Ketuanya Azrizal jawab "Membujur lalu melintang patah...jalan terus....."

No comments:

Post a Comment