Wednesday, October 15, 2008

sempatkah Najib jadi PM....


klik pic untuk melihat lebih jelas ; Gambar dipetik dari blog Amin a.k.a Black

Belum sempat menggantikan sempat 24jam Najib digambarkan sebagai pengganti Abdullah sebagai PM serangan terhadap dirinya sudah bermula..... dia diserang dari dalam dan luar Umno. Dua keping gambar tersebut menjelaskan serangan sudah menunggu Najib (mungkin dari kem Abdullah yang rasa tertipu dan ditikam belakang oleh Najib).

Belumpun lagi sempat menggantikan Abdullah Badawi, skandal Najib muncul lagi. Kali ini Malaysia Today (walaupun RPK terpenjara) menggeluarkan petikan SMS diantara Najib Razak dan Shafee Abdullah seorang peguam. Klik disini.

Tukar Tiub membuat analisis mengenai isu ini. Klik disini.

Petang tadi apabila ditanya oleh wartawan, Najib tidak menafikan bahawa wujudnya SMS tersebut dan mengatakan bahawa tidak berlakunya penyalahgunaan kuasa. Klik disini untuk membaca berita dari Malaysiakini.

Selain daripada mengeluarkan berita mengenai SMS ini, Malaysia Today turut menceritakan mengenai dosa-dosa Najib ketika menjadi Menteri Besar Pahang. Klik disini.

Seperti yang che'GuBard posting awal dalam blog ini mengenai pertukaran potfolio yang memerangkap Najib. Najib masuk ke Kementerian Kewangan tanpa dapat measuki lubuk kewangan negara yang menjadi tempat berkubang KJ dan geng Ting.4 nya. Najib hanya dilantik sebagai Timbalan Pengerusi Khazanah iaitu jawatan yang baru diwujudkan untuk Najib. Tetapi sebaliknya Pak Lah memasuki sepenuhnya kementerian pertahanan secara penuh yang sudah pasti bakal menjumpai jenayah korupsi Najib yang sudah lama dalam kementerian pertahanan. Untuk menguatkan fakta ini ...tup..tup.. meletup cerita beli helikopter.. dan Abdullah pula yang umum akan jupa ketua Setiausaha Kementerian.... Mungkinkah last lap ini Pak Lah yang kelihatan lemah dan sering tertelap berjaya 'mempeletokkan' tengkuk Najib yang sememang terkenal dengan kebuasan nafsunya.

Sempatkah Najib melengkapkan teori R.A.H.M.A.N?

sila klik untuk baca juga helikopter terbaru Najib atau klik sini

sila klik ; bukti bertulis skandal helicopter Najib

Malah kewujudan beberapa blog seperti

4 comments:

  1. Anonymous12:35 PM

    Apa pendapat cikgu .... Pak Lah masih nak kekal jadi ketua bahagian kepala batas.....

    betulkah khairy tak akan dpt pencalonan dari rembau

    ReplyDelete
  2. Anonymous2:26 PM

    Ni la yang susah sangat tentang ahli politik yang banyak sangat 'sejarah' ni.
    Sehingga tidak dapat di pastikan samada betul atau tidak berita yang keluar.

    ReplyDelete
  3. Anonymous4:25 PM

    Najib harus jawab ...

    *betulkah dia aniaya isteri pertamanya dengan tuduh gila babi untuk cerai...bagaimana keadaan isterinya yang pertama itu sekarang...?

    * betulkah ketika Najib nak kawin dengan rosmah ..rosmah isteri orang lain.. dan Najib bayar untuk miliki rosmah...?

    *bagaimana pula dengan peristiwa tangkapan dengan ziana zain di portdickson ?

    ReplyDelete
  4. Anonymous5:17 PM

    diatas kertas memanglah nampak mudah perjalanan Najib menjadi PM kerana yang diperlukan hanya Abdullah untuk meletak jawatan dan dia untuk menjadi PM seterusnya.

    namun off the record,pelbagai hal yang terjadi terhadap dia kini boleh membantutkan kenginan dia untuk menjadi PM.Atlantuya,isterinya Rosmah,skandal kapal selam dan yang terbaru sekali adalah Eurocopter.

    siapakah dalang yang mahu mengenakan Najib?saya tidak mahu meneka siapa tapi sememangnya orang itu mahu Najib untuk berundur dan jatuh macam cempedak busuk.

    untuk baca serba sedikit tentang hal eurocopter,klik di Shady hell deal.

    ReplyDelete