Friday, July 17, 2009

Hati - hati ; Ada Toyol nak pusing Selangor...!!


Rakyat negeri Selangor harus berhati - hati ada toyol yang nak pusing Selangor kononya menjelaskan kenapa dia mencuri (sila klik sini).

Toyol ini baru difitnah kononya rumah ala balinya bukan puluh juta tetapi hanya RM 3.4 juta hasil pinjam bank.

Baynagkan kesengalan puak penjilat Umno. Kononya dalam pendedahan eksklusif sempena PRK Manik Urai didedahkan Isteri Tuan Guru Nik Aziz punya dua unit rumah kedai di pinggir Bandar Kota Bharu dengan nilai RM2 juta..... tetapi rumah Khir Toyo yang mewah ala bali dengan perabot dan hiasan dibawa khas dari Bali hanya harga RM 3.4 juta.
Fikirkanlah rumah kedai di pinggir Kota Bharu yang kecil dikatakan RM2 juta (kedai sahaja) dan rumah kediaman mewah lengkap dengan semua perhiasan mewah hanya RM3.4 juta dan semua orang Umno percaya !!!!

Tetapi toyol seekor ini jangan dipandang mudah, dia perlu diserang , ditangkap dan dimasukkan kedalam penjara (botol).

Kepada kerajaan Selangor yang telah banyak kali diperingatkan. Kebathilan yang terancang boleh mengalah kebaikan yang tak tersusun. Jangan pandang mudah toyol ini..... cetak 1juta risalah terangkan kepada rakyat fakta pencurian toyol ini.... bagaimana toyol yang berbotox ini merompak wang rakyat.

Dia di buang dari Dewan Undangan Negeri Selangor kerana kesalahan merompak wang rakyat dan tidak hadir perbicaraan yang diadakan oleh Dewan malah menghina pula dewan.

Terpulang kepada orang dalam Kerajaan Selangor nak tengok toyol ini bebas gigit ibu jari kamu sampai mati atau kamu bertindak....

2 comments:

  1. Mana SPRM..? Guan Eng yg pindah rumah tu pun dh kene siasat ni plak nilai rumah jutaan ringgit... Huh..!!

    ReplyDelete
  2. Rumah toyo duduk dalam macam rumah "arwah" MJ Neverland.Agajnye si toyo(L) ni nak lwn MJ tak

    ReplyDelete