Friday, June 26, 2009

Video pendedahan 'Siapa Rosmah ?' dan buku 100 dalil Najib

'sitemeter' blog ini makan kerap mencatatkan lawatan i.p dari cawangan Khas, dan beberapa hari lalu sekali lagi che'GuBard ditujah dengan panggilan telefon dari 'teman' anggota cawangan Khas yang hendak sangat bertemu untuk mendapatkan maklumat mengenai video 'Siapa Rosmah Mansor ?'......kononya ada risikan yang menyatakan che'GuBard ialah dalang disebalik pembikinan video tersebut dan kononya menurut 'teman' SB yang sungguh mulia hati ini menyatakan bahawa perlu ada pertemuan segera sebelum 'crack down' dilakukan.

che'GuBard pelik dengan serkap jarang taktik 'sengal' tersebut, tetapi tidak hairan dengan kesengalan tersebut kerana maklumat SB ini sering dikelirukan dengan laporan salah dari SB sendiri. Contohnya ketika di soal siasat semasa Pilihanraya Kecil Penanti dibawah akta hasutan dengan jelas Inspektor Naseer dengan jelas membuat laporan salah dengan mengatakan che'GuBard dalam ucapan mengatakan Anuar Musa melantik Ibrahim Ali sebagai Sultan Kelantan. Nampak sangat bangang dan pekak ! sila klik sini untuk baca mengenai laporan palsu Inspektor Naseer kepada che'GuBard.

Usaha bersungguh - sungguh Polis Raja Di Malaysia mencari siapa dalang disebalik pembikinan video yang menceritakan sejarah hidup Rosmah yang ramai tidak ketahui itu harus dipuji tetapi alangkah lebih baik kesungguhan itu digunakan juga untuk menyiasat Ketua Polis Negara yang terlibat dengan kegiatan kongsi gelap. sila klik sini untuk baca mengenai Laporan Bersumpah pegawai PDRM sendiri mengenai Musa dan Kongsi Gelap.

Sekali lagi ditegaskan che'GuBard tidak punya kena mengena dengan usaha penerbitan video tersebut.

Nampaknya Rosmah panik dengan serangan adik beradiknya sendiri. Dia juga mula menggunakan blog-blog 'upahanya' untuk menyerang semula watak - watak dalam video terbabit.

Dalam sibuk menepis kemunculan video tersebut yang sudah masuk 3 siri dan 3 siri tersebut pula ada beberapa version lain yang di remix semula oleh beberapa teman aktivis cyber, muncul pula salinan buku lama yang boleh dicapai dalam bentuk salinan di internet.

Di sini nak kongsi dengan pembaca siri empat buku lama '100 dalil Najib...' yang menceritakan mengenai Rosmah, Bomoh dan penceraian Tengku Puteri, Isteri Najib. sila klik sini untuk membaca lanjut.

No comments:

Post a Comment