Monday, June 22, 2009

100 dalil kenapa Najib tidak boleh jadi PM ?

Dahulu Anwar Ibrahim dijatuhkan dari jawatan Timbalan Perdana Menteri dan Timbalan Presiden Umno selepas buku “100 Dalil Mengapa Anwar Tidak boleh jadi PM” di keluarkan.

Buku tersebutlah punca Anwar diperlakukan dengan kejam dan akhirnya merengkok dalam penjara selama 6 tahun.

Semalam saya menerima email dari seseorang yang tidak dikenali iaitu email yang sama menghantar link video mengenai Rosmah. Email tersebut bertajuk “100 Dalil Mengapa Najib tak boleh jadi PM“. Ditinggalkan link yang membawa kita kesebuah blog yang mempaparkan sebahagian daripada buku tersebut.

Sila klik disini untuk melihat sendiri sebahagian daripada buku “100 Dalil Mengapa Najib tak boleh jadi PM”.

Setelah diselidiki ia iadalah buku yang pernah diterbitkan beberapa tahun lalu, tetapi menurut email yang dihantar menyatakan buku ini sedang peringkat akhir akan dicetak sebanyak puluhan ribu naskah untuk edaran percuma.

Nampaknya serangan terhadap Najib bertambah serius... dengan cara kempen taktik dan wang yang dibelanjakan nampaknya 'geng dalam Umno' yang menyerangnya amat serius.

3 comments:

  1. Anonymous12:50 PM

    najib dah jadi pm pun!jadi apa cerita beb?

    ReplyDelete
  2. Anonymous3:38 PM

    Assalamualaikum...Chegu Bard

    Kan ke Tun taik dh ckp dulu najib bukan org kepercayaan dia, muhyiddin le dia nmpk boleh dikudakan so apa lagi ini keje diaorang le..
    Lagipun tun taik x mpk mana lubang yang boleh dia nk jarumkan pak najib selagi big mama ada ngan pak najib. kalau Chegu bard ade tengok dlm surat kabar berita hairan selepas najib naik jd Pm tun taik dan ahlil keluarga taiknya pegi umah pak najib..mane ada big mama sebabnye big mama tak kesio nk bergambor ngan famili tun taik..keh..keh..

    ReplyDelete
  3. Anonymous9:59 AM

    haiyaa...

    wa manyak syok and suka la tengok melayu sama melayu ada gado-gado..
    ini maciam manyak sinang la wa punya click pelintah ini negala...
    bila dapat ini negala manyak sinang buat bisnes woo.. itu plojek boleh direct kasi sama kontlekter cina.. haiyaa manyak syiok.. makin kaya woo wa ini macam..

    - Chow Chee Bai -

    ReplyDelete