Wednesday, June 03, 2009

Akhirnya ADUN Bn minta maaf pada Husam

Norzula mohon maaf secara terbuka kepada Husam

KOTA BHARU, 2 Jun: Adun Paloh, Datuk Norzula Mat Diah telah memohon maaf secara terbuka kepada Naib Presiden PAS, Datuk Husam Musa ekoran dakwaan yang dibuatnya terhadap Husam tahun 2007 lalu.

Permohonan maaf itu dibuat dalam satu notis yang disiarkan oleh akhbar Berita Harian hari ini, iaitu akhbar yang menyiarkan dakwaan yang berunsur fitnah terhadap Husam tahun 2007 dahlu.

Menurut notis itu, Nozula, Adun Paloh itu menarik balik laporannya kepada BPR yang mengaitkan Husam.

Notis itu berbunyi:

Notis Permohonan Maaf
"Saya, YB Datuk Nozula Mat Diah dengan ini dan dengan sepenuh hati memohon maaf tanpa sebarang syarat kepada YB Datuk Husam Musa kerana telah membuat laporan tidak benar dan tidak berasas terhjadap beliau kepada BPR pada tahuin 2007.

"Saya dengan ini menarik balik segala pertuduhan tersebut dan sesungguhnya menyatakan rasa kesal yang mendalam kerana pertuduhan tersebut telah menyebabkan tekanan kepada beliau serta memburukkan keperibadian beliau."

Norzula membuat dakwaan itu dalam satu sidang media dan juga melalui satu laporan kepada Badan Pencegah Rasuah (BPR) kini Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM). Kenyataan beliau itu telah disiarkan dalam TV3, Berita Harian dan juga New Straits Times.

1 comment:

  1. Anonymous1:05 PM

    Chegu, inilah semulia perbuatan. Jika tahu bersalah , terus mohon maaf. Jika semua orang Melayu mempunyai sifat mulia ini, selamatlah kita

    ReplyDelete