Friday, January 02, 2009

PAS letak Mohd Abdul Wahid Endut


5 comments:

  1. Anonymous12:08 PM

    yb yusmadi telah dilantik menjadi ketua amkpg walaupun majoriti ketua amk bahagian menolak beliau…..entahlah apa nak jadi dengan parti keadilan rakyat….bercakap soal demokrasi…dalam sistem demokrasi kita kena akur dengan keputusan majoriti…inilah demokrasi dalam keadilan…ADIL KAH ?????….kalau dulu tak siapa nak berebut pun…bila dah menang..pakat semua nak berebut…ingatlah KUASA RAKYAT KUASA KERAMAT…DIN BINJAI

    ReplyDelete
  2. Pas Pro Pembaharuan6:49 PM

    walaupun cikgu Pa menang dalam persaingan meletakan calon tapi jangan bimbang PAS muda kana terus membantu... bagi kami perjuangan ummah bukan individu....

    semua jentera di kerah tumpu KT

    ReplyDelete
  3. Siapa pun beliau, yang pastinya mana-mana parti pasti akan mencalonkan calon yang berkualiti dan mampu maraih undi. Masing ada kelebihan. Sekarang, hanya terpulang pada jentera parti masing-masing untuk berkempen.

    ReplyDelete
  4. Anonymous11:48 AM

    Ini lagi satu,
    cakap je pandai, keje tau buat entah tidak..rakyat terengganu nakkan pembangunan bukan ceramah maki hamun, tuduh menuduh tiap-tiap malam..kalau camtu org ganu pandai jadi bodoh, yang memang bodoh bertambah bodohnya..

    tak de sumbangan langsung!!!!!!

    Ganu Die

    ReplyDelete
  5. Anonymous1:25 PM

    Nakkan pembangunan, anonymous @11.48? Kan dah ada masjid kristal, monsoon cup, mcm2 lagi projek.... tapi org T'gganu masih kedua termiskin jugak, ya? Apa jadi ngan wang ehsan berbilion ringgit tu, haa? Nak sgt pembangunan, dapatlah pembangunan yg tak menguntungkan rakyat... pasal nawaitu bukan kerana Allah & nak menolong rakyat T'gganu.
    Pembangunan rohani langsung letak ketepi; itulah hasil yg dapat.

    ReplyDelete