Thursday, July 08, 2010

Singapura mengugut Malaysia melalui rahsia pemimpin utama ?

3 comments:

  1. Sivakumar12:05 PM

    Chegubard,

    Saya terkejut kerana baru baca Chegu kena tangkap polis. Saya sangat dukacita, saya orang Negeri Sembilan juga.

    Saya tidak akan mengundi ontok golongan yang memijak atas demokrasi dan hak bersuara.

    Saya akan undi untuk Pakatan Rakyat.

    Saya bangga dengan keberanian Chegu berjuang untuk demokrasi.

    Chegu sentiasa akan mendapat sokongan dari saya dan family saya.

    Bertenang Chegu semuanya akan alright.

    ReplyDelete
  2. Anonymous1:43 PM

    sokongan..ada udang sebalik mi..

    ReplyDelete
  3. Anonymous12:30 AM

    chegubard, what can we, the readers here, do for you??

    umno has its dogs - rogue police, rogue army personnel, rogue judges, rogue macc, rogue ec, rogues generally. we, the rakyat, know pakatan do not have much resources.

    we want to DO something, be INVOLVED, and NOT JUST TALK.

    kami nak mempertahankan dan mengambil balik negara kami. kami nak KUBURKAN UMNO.

    kami rakyat ada $$ dan askar juga.

    4RAKYAT

    ReplyDelete