Monday, July 12, 2010

Dr Mahathir yang Sebenar: Kawan baik Yahudi dan Antek AS

Dari Just Gan

Bekas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad berkata jika penasihat Parti Rakyat Keadilan (PKR) Datuk Seri Anwar Ibrahim setia kepada kumpulan-kumpulan Yahudi, dia tidak akan setia kepada negaranya sendiri” (Bernama,. 12 Julai 2010).

Jika logik ini digunapakai, maka bekas PM Dr Mahathir meludah ke langit terkena muka sendiri, kerana sejarah menunjukkan Dr Mahathir yang sebenarnya tidak setia kepada Malaysia.Mahathir telah terlibat Salmon Smith Barney (sebuah syarikat Yahudi) sebagai penasihat kewangan selama krisis mata wang. Dia juga terlibat Goldman Sach (firma lain Yahudi) untuk tugas-tugas lain. Putera Mahathir, Mirzan, bekerja untuk Salomon Brothers (sebuah syarikat Yahudi). Mahathir berdamai dengan George Soros, seorang Yahudi yang pernah dihinanya, tetapi ketika Soros melawat Malaysia beberapa tahun yang lalu Mahathir secara terbuka menyatakan (untuk alasan yang masih misteri ) bahawa Soros tidak bertanggung jawab atas krisis kewangan Malaysia.Abramoff, seorang Yahudi, menetapkan pertemuan antara Mahathir dan George Bush selepas kerajaan Mahathir membayar USD 1.2 Juta ke Heritage Foundation yang dikendalikan oleh Abramoff. Ini hanya beberapa dari kerjasama Mahathir-Yahudi.

Jadi, siapa yang teman baik orang Yahudi ‘? Mahathir atau Anwar? Mungkin Dr Mahathir sekali lagi menderita dari (dengan) nya penyimpangan mental yang dia alami selama kes VK Lingam ketika dia terlalu mudah lupa (atau buat-buat lupa?) butiran asas dan tidak hairan jika Dr Mahathir telah lupa kerjasama dan hubungannya dengan syarikat Yahudi dan individu.

Mahathir juga sering disebut Anwar sebagai antek AS, dan akhir-akhir ini Rais Yatim, pembodek Mahathir, telah memfitnah Anwar sebagai agen CIA atas artikel sampah Utusan yang mengambil blog seorang penulis yang tidak boleh dipercayai kesahihannya (lihat rencana John Mallot’s: Rais Yatim perlu meminta maaf kepada Anwar Ibrahim) Ya, beberapa orang terkemuka dari AS berbicara untuk diri Anwar selama Sodomi I dan berbicara kembali setelah Sodomi II.

Anwar tidak meletup di AS seperti munafik tertentu menderita diare akut oral. Apakah yang membuat Anwar budak suruhan AS atau agen CIA? Soalan terkini RPK, Siapa agen AS? Anwar atau Najib?, menunjukkan kepada orang lain sebagai agen CIA – Mahathir.Hal ini Mahathir yang merupakan antek dan tali barut AS, si pencuri yang sebenarnya yang berteriak “pencuri, pencuri, pencuri, …” untuk mengalihkan perhatian dari dirinya sendiri. Dalam sambutannya kepada Heritage Foundation pada 3, Mei 2002 Menteri Pertahanan Malaysia, Najib Tun Razak, memberi butiran lengkap tentang tatacara rahsia Malaysia dengan Amerika Syarikat dalam hal pertahanan (lihat http://www.heritage.org/Research/Lecture/US -Malaysia-Pertahanan-Kerjasama). Ini juga telah disebutkan oleh Barry Wain dalam bukunya, yang Maverick Malaysia.

Melihat apa yang terjadi antara AS dan Malaysia, terutama dalam sektor pertahanan dan masalah-masalah ekonomi, selama pemerintahan Mahathir, tidak salah jika disimpulkan bahawa Mahathir mengikat Malaysia sebagai negara pengikut AS, sebuah negara yang bergantung pada AS untuk kemajuan juga sebagai kelangsungan hidup.

Malaysia di bawah Mahathir mempunyai sokongan US sokongan dalam pertahanan di Asia Tenggara. Ekonomi Malaysia juga paling bergantung pada AS, AS muncul sebagai nombor 1 pasaran eksport dan pelabur untuk Malaysia.Adakah perhambaan akrab antara dua negara yang paling kritis mungkin jika hubungan antara Malaysia dan AS bermusuhan seperti yang digembar-gemburkan oleh Mahathir?

Bolehkah satu bangsa (Malaysia) bersikap musuh ketat terhadap bangsa lain (AS) tetapi pada masa yang sama Malaysia bergantung pada AS untuk kelangsungan hidup ekonomi dan keselamatan? Hanya orang bodoh dan munafik akan percaya dan mempertahankan logik dangkal ini.Mahathir membodohi Malaysia dengan bertindak dan berpura-pura bahawa dia anti-AS, tetapi selama ini sebagai tali barut dan antek dari Amerika Syarikat.

Sebahagian rakyat Malaysia berfikir bahawa Mahathir berani dan kasar terhadap Amerika Syarikat. Banyak negara-negara dunia ketiga dan negara-negara Islam juga terpukau dengan lakonan jijik Mahathir dan menyatakan dia sebagai juru bicara dunia ketiga dan negara-negara Islam.

Mereka tidak tahu bahawa Mahathir dibenarkan untuk membuat semua laporan anti-AS sebagai taktik menipu umat Islam bahawa dia sebenarnya tali barut AS.Martin Jalleh menulis dalam MT pada bulan Januari 2010 bahawa Dr Mahathir adalah “Kejadian dari AS” tetapi hanya segelintir rakyat yang membaca dan menghadam isi sebenar rencana ini. Hujah artikel beliau mengekpos Mahathir yang sebenarnya: seorang munafik yang tidak segan untuk melakukan apa-apa untuk memenuhi keserakahan yang tak dapat diukur kekuasaan, kekayaan dan kemasyhuran.Bolehkah Mahathir membuat amaran dan ucapan kaustik tentang AS tanpa apa-apa tindakan seperti yang dikenakan keatas Iran, Myanmar, Zimbabwe oleh AS kecuali CIA telah memungkinkan dia untuk melakukannya? Seperti Mahathir berpendapat, jika AS dapat menghasilkan Avatar, mereka boleh merancang serangan 9 / 11 Twin Tower sebagai serangan pengganas. Jadi, apa yang begitu sukar bagi CIA untuk menangani Mahathir, kecuali Mahathir adalah orang mereka yang melakukan arahan mereka?

8 comments:

  1. Anonymous10:59 PM

    apa la bodoh sgt ko ni jang

    ReplyDelete
  2. Anonymous12:31 PM

    kau la yang bodoh, anjing mahataik....

    ReplyDelete
  3. Anonymous11:42 AM

    amende la ko ni.. kalau nk libatkan politik agak2 la.. mengarut je semua ni.. dh memang terbukti anuar tu pembelot negara ngn bangsa.. ko nk tudah mahadir buat ape.. ni semua politik busuk.. ak dh tengok sendiri satu berita ni.. anuar sendiri yang mengutuk negara sendiri kat negara luar.. pngikut israel plak tu.. sudah2 la main politik busuk macam ni.. kang ade yang amik kesempatan.. sape yang ilang tanah.. orang melayu gak yang ilang tanah sendiri gak..

    ReplyDelete
  4. Anonymous8:27 PM

    http://1.bp.blogspot.com/_mySJzEsWQfE/TP8a-tpdnNI/AAAAAAAAAzc/x3tlUwdjllk/s1600/an.png

    ReplyDelete
  5. Anonymous11:29 AM

    lambang freemason pada lambang keadilan yang baru....ha3 perhatikan...bentuk mata...

    ReplyDelete
  6. Lancelot11:43 PM

    http://www.iosphere.net/~dixonr/ln2006.html

    Ini Anwar lain

    ReplyDelete
  7. Anonymous2:46 PM

    Mahathir & Anwar dua2 Zionist. Tujuan PKR adalah untuk conquer parti2 pembangkan supaya wujud sistem 2 parti dimana kedua2 belah dikuasai oleh Zionist2 ini, dan dengan itu mereka berdua dapat menguasai medan politik secara total. Jadi jikalau sebelah pihak kalah, tidak mengapa kerana yang sebelah lain tetap di bawah kawalan mereka. Apabila Anwar buat kacau, UMNO mempunyai alasan untuk membuat undang2 baru yang lebih ketat untuk menguasai rakyat dan jika Gabungan Parti Pembangkang menang akibat pengekatan undang2 dan rakyat bising (PR sebagai insurance policy) mereka tidak akan segan silu untuk melakukan agenda Zionist secara terbuka melalui (DAP & PKR). KLCC reka binaan Mahathir & Ceaser Pelli adalah lambang Freemason. Lambang PKR adalah All Seeing Eye. It's a brilliant plan for total control over the population. Wawasan 2020 adalah Israel 2020. 1Malaysia adalah One Israel.

    ReplyDelete
  8. Anonymous6:19 PM

    btol2...
    sokong anonymous(2.46 PM)

    ReplyDelete