Sunday, August 17, 2008

gambar dan ulasan isu ringkas


Bn seperti biasa menggunakan khidmat pemuda bermotorsikal dengan upah harian, dua gambar ini diambil di depan bilik Gerakan Induk Pemuda Bn. Bukan setakat upah harian, makanan percuma malah artis juga dibayar untuk membuat persembahan bagi menarik budak-budak motor. Malam sebelum penamaan calon M.Nasir telah membuat persembahan. Mereka ada RM yang banyak dan mereka yang bayar bebudak melayu untuk mengganas... maka jika ada kes ganas sapa yer yang lakukan....??


Bn mula risalah fitnah mereka... Anwar dikatakan menaja forum anti Islam... itu palsu dan fitnah.. cuba tanya Khairy Jamaluddin apa peranan Isterinya dalam sebuah pertubuhan yang menyokong murtad.... ? Fakta yang pernah saya cabar Khairy berdebat tetapi dia ketakutan menjawab... jangan lupa Isteri Khairy ialah anak PM..

Setiap kali pilihanraya seperti pasti ada berita Puteri Umno di raba.... sapa yang raba ? di atas ialah gambar aksi Puteri ayu Umno ketika penamaan semalam. Apa kata imam kampung yang setia ngan UMno...?

sumpah pakai Al quran.... tidak pelik bukan sekali Umno beraksi memperalatkan sentimen Melayu menggunakan Al Quran... Ingat tak Rafidah Aziz sendiri pernah menangis guna kitab suci tersebut untuk tunjuk dia bersih dalam satu PC.... cuba tanya Abang Ezam adakah Kak Rafidah ini bersih ...? Malah tiap kali mesyuarat Kak Rafidah akan letak Quran di depan tak takut lansung bagi-bagi harta rakyat depan Quran.


Ada sesiapa nak ulas kehadiran Saiful dalam majlis Umno yang turut dihadiri Najib Tun Razak semasa Bn Umum calon..? Ada sesiapa nak ulas mengenai maklumat sahih pertemuan Saiful dengan Rodhwan (pegawai polis yang mencuri contoh darah / DNA Anwar semasa kes Konspirasi 1 (1998) untuk dicantumkan dengan fabrik tilam sebagai bukti palsu mahkamah yang kemudian ditolak mahkamah). Saiful dan Rodhwan telah bertemu secara sulit di Concorde Hotel, K.L sebelum Saiful membuat laporan polis.


4 comments:

  1. Anonymous9:39 PM

    biasolah tu chegu..UMNO ni hidup eh ponoh dgn penipuan dan kejahilan,apo yang ponting kito jago puak kito..walaupun kito yakin kito monang di pematang pauh tapi kito kono ingat 'WAMAKARU WAMAKAROLLAH WALLAH HUGHOIRUL MAKIRIN......

    ReplyDelete
  2. i hopes that DSAI will not follows and make any "SUMPAH" as what saiful did last week. if both of them make the "SUMPAH", its seems that this "SUMPAH" is nothing and will make everyone else puzzled and as for non-muslim they will start to think that "SUMPAH" is just another child-play and can be done wherever and whenever they want.

    ReplyDelete
  3. PeCiNTaKeaMaNaN2:34 PM

    Cikgu Bard, knape org2 PKR ganas sangat sampai di cop samseng? Kenapa masa hari penamaan calon mereka bwelasah wartawan yang tak berdosa tu? Hanya kerana mereka ni terlalu fanatik, tak kanlah nak pukul orang sesuka hati DSAI pun dah ingatkan banyak kali jangan berlagak seperti samseng.Malu lah macam ni. Macam orang tak berpelajaran aje..

    ReplyDelete
  4. saudara chegubard,
    BN dan UMNO dah lama memain isu yg lapuk dan busuk.BN dan UMNO memang suka benar mat rempit,sebab itu kerajaan BN dan UMNO begitu susah dan payah untuk membentas kegiatan mat rempit,kerana kerajaan BN dan UMNO akan menggunakan mat rempit atas tujuan berkempen untuk BN dan UMNO,kerajaan BN dan UMNO gagal untuk mencegah kegiatan mat rempit.sy harap PR akan dpt menunaikan janji untuk ke Putrajaya yg terdekat ini.Go chegubard...sy menyokong penuh kepimpinan PR.

    ReplyDelete