Thursday, August 21, 2008

Ezam sudah pening... orang Permatang Pauh pening tengok Ezam








5 comments:

  1. Orang Kulim Biasa6:18 PM

    Chegubard.... kitak mau Chegubard diri sebagai calon di Kulim Bandar Bahru kalau hakim cakap kita kena adakan pilihanraya kecil di sana...... takmo Zulkepli Nordin..... kita undi dia, dia tak hormat semangat KeMalaysiaan...... tapi kita percaya Chegubard....

    ReplyDelete
  2. Salam..
    Saya juga menyokong penoh cadangan saudara agar che'gu bard sebagai calon MP Kulim Bandar Bahru jika kerusi itu di isytiharkan kosong oleh mahkamah nanti..Takbirr..!!! Salam Reformasi..!!! Pasti KeADILan..!!

    ReplyDelete
  3. Anonymous10:41 PM

    Elok la ekau calun KBB nanti, sonang nak kalah..kau pun bukan berguno untuk org malaysia..

    Pakcik Din

    ReplyDelete
  4. Anonymous12:43 AM

    Anwar si pengkhianat bangsa Melayu dan Islam sekali lagi menghina dan memcerca bangsa Melayu sebagai bodoh. Sila baca artikel yang ditulis oleh RPK botak yang tiada otak dalam MalaysiaNoday mengenai kenyataan Anwar anak Ibrahim.

    Siapa sebenarnya bodoh? Yang pasti ialah Anwar Ibrahim kerana dia masuk UM dulu dengan hanya mendapat 1 prinsipal sahaja. Walaupun Anwar ini bodoh tetapi kerana hak keistimewaan Melayu, dia dapat juga masuk UM walaupun hanya dapat mengikuti kursus yang paling mudah di UM iaitu Pengajian Melayu. Walaupun mengikuti kursus yang mudah, kerana kebodohannya, Anwar tetap gagal pada tahun pertama.

    Sekali lagi kerana hak keistimewaan Melayu, Anwar diberi peluang untuk “repeat’ di UM. Tetapi, pada hari ini Anwar anak Ibrahim ini begitu lantang mempersoalkan hak keistimewaan Melayu yang pernah membantunya mendapatkan segulung ijazah yang sekadar “General Degree” iaitu ijazah paling rendah tarafnya kerana kebodohan Anwar. Jika tidak Anwar anak Ibrahim ini hanya seorang lepasan STPM sahaja. Manusia yang mungkin menjadi pemandu kereta taukeh-taukeh bukan Melayu.

    Jika dia tidak dapat masuk UM kerana hak keistimewaan Melayu, maka dia tidak dapat menjadi wakil pelajar dan dikenali ramai termasuk oleh Tun Mahathir yang mengangkatnya naik menjadi seorang pemimpin. Tetapi, hari ini kita melihat si tanggang bodoh bernama Anwar anak Ibrahim ini sanggup menghina dan mengkeji bangsa Melayu Islam semata-mata inginkan kuasa dunia.

    ReplyDelete
  5. Anonymous12:08 AM

    Hahaha!! baguss video2 ni chegubard...mmg betul Ezam dah pening...cakap dah melalut..tu lah akibatnya kalau niat di hati busuk...hanya utk membalas dendam dan bukan atas Islam...kononnya masuk Umno nak menegak Islam..kepala bapak dia! Umno tu lagi kafir dari segalanya...pastu si Ezam ni tak sedar diri nak kempen kat PP...ishkk! dasar muka tak malu!!

    ReplyDelete