Thursday, December 07, 2006

DOLLAH HADHARI


cheGuBard tak kata diri ini sempurna..... tetapi adakah ini pemimpin Islam yang mempergunakan agama 'Islam Hadhari' untuk meraih sokongan ....?

Gambar diambil dari laman web rasmi monsoon Cup Terengganu 2006


Apa yang diperkatakan oleh pengasas Islam Hadhari ini agaknyer ?? Sambil memegang lembut bahu aktress Dato' Micheal Yeoh sambil diperhatikan suaminya....

Erm.... nak test pegang gak ke rasa sikit jerk ......(mungkin itu yang dikatakan oleh Abdullah)...

gambar lain leh cari di http://www.monsooncup.com.my/index.php

erm..... agama "Islam Hadhari" mengikut kesesuaian tempat....

P/s : nak tunggu komen perwakilan UMNO yang suruh mufti / ulama bertaubat.... aku bukan orang baik tapi aku tak guna agama untuk politik...

maaf jika posting ini terlalu menyinggung tetapi sebagai peringatan "lain kali jgn keterlaluan menggunakan agama'

2 comments:

  1. Kau memang tak baik. Sejahat-jahat aku dengan Khairy pun, aku tak lah tembak camni.

    Syok juga tengok tangan Org Tua ni kat bahu ratu James Bond. Kena genggam plak tu.

    ReplyDelete
  2. Heeeee....faisal aku cuma nak ingatkan bukan senang nak bawa perjuangan ini.... ingatan buek yang memuja Imam / Khalifah / Nabi Islam Hadhari tu......

    tapi tak pa lah nama jer manusia sering lalai, lupa dan alpa.

    ReplyDelete