Friday, December 15, 2006

Perletakan Jawatan

Sehari dua ini saya dihujani sms dan panggilan telefon meminta pengesahan mengenai perletakan jawatan saya dari Angkatan Muda Malaysia.

Adalah dengan ini saya mengesahkan telah
meletakkan semua jawatan yang saya sandang dalam Angkatan Muda Malaysia peringkat Pusat. Perletakkan ini berkuat kuasa 25 November 2006. Saya telah mengumumkan perletakan jawatan di dalam Mesyuarat Exco Pertama di bawah pemangku Angkatan Muda.

Surat perletakkan jawatan akan saya hantar dalam masa terdekat dan penjelasan akan turut saya siarkan dalam blog saya ini.

Di harap semua Angkatan Muda dan pendokong Gerakan Reformasi tidak membuat penilaian negatif berdasarkan spekulasi respon dari perletakan jawatan ini. Saya akan terus bersama perjuangan memperkasa kedaulatan rakyat. Saya masih bersama GERAK sebagai Eksekutif Ko Ordinator.

cheGuBard 0176688404