Thursday, January 27, 2011

Peluang perniagaan : Karnival Anak Muda dan Jualan 2011

Solidariti Anak Muda Malaysia akan mengadakan Karnival Anak Muda dan Jualan Selangor 2011. Karnival yang akan bermula 5 Feb 2011 hingga 17 Febuari 2011 ini akan mengandungi perbagai program dan aktiviti.

Dari program Forum Perdana menampilkan Ust. Badrul Amin, YB Datuk Seri Nizar Jamaluddin dan Ust Ghani Abd Rahman, Pesta Futsal Anak Muda, Konvoi dan Klinik Motorsikal bersama Yaser Said, Bersama Angkasawan negara Sheikh Muzaffar hinggalah kepada sukaneka juga aktiviti kesenian menampilkan Ust. Akhil Hayy, Azhan (juara Akedemi Nashid TV9), Pynhabib, Pak Samad Said, Din Seman, Amin Iskandar, Meor dan ramai lagi.

Pengisian Ilmu dan maklumat melalui pengisian Perasmian Menteri Besar Selangor, Ucapan YB Dr. Mariah Mahmud, Ucapan YB Rodziah Ismail, Ucapan YB Haniza Talha, ucapan YB Ust Dr Mujahid, Ucapan Hj Mohamad Sabu, Ucapan YB Dr. Yunus, YB Amiruddin, YB Chang Lih Kang dan Bengkel Hak Warga oleh Arulchelvan.

Antara acara kemuncak karnival ini ialah Malam Diskusi Anak Muda yang akan menampilkan pimpinan utama dari beberapa kampus IPT dalam negara dengan pimpinan muda politik negara termasuk dari Bn dan PR.

Sepanjang karnival sebanyak 50 buah khemah jualan dan pameran dibuka. 20 gerai untuk tujuan kormesial perniagaan disewakan dengan kos berpatutansesuai dengan program ini yang bukan bersifat keuntungan, bagi peniaga atau pihak korporat dijemput bersama dengan Karnival yang akan menghimpunkan ribuaan anak muda di Dataran Prima Cyberjaya. Berminat sila hubungi Yaser 0126794704.

No comments:

Post a Comment