Thursday, May 07, 2009

Esok saja....

Hari ini kecoh di Perak..... Demokrasi telah diperkosa beramai - ramai.... hina.. Kepada Nazrin terpulanglah kepada Tuanku nak dikenang bagaimana dalam sejarah rakyat....

Sekarang terpulang pada rakyat bermaruah nak bangkit atau terus melawan....

Alhamdunillah pagi tadi 3 teman yang ditahan (Yaser Sheikh Abdul Rahman, 25tahun, Saufi Miad 28tahun dan Md Sani Md Shah, 32 tahun) telah dibebaskan dengan jaminan polis tanpa mengetahui apa salah mereka. Yaser yang turut dilahirkan pada 6 Mei dipaksa meraikan hari ulangtahun kelahiranya di lokap polis. Walaupun mereka kali pertama ditahan pagi tadi semua dalam keadaan semangat, malah Yaser mengajak che'GuBard ke Perak. Sekali lagi kesombongan polis melahirkan pejuang - pejuang berani.

Semalam cheGubard telah membuat laporan polis ke atas Ketua Polis Putrajaya.

Esok InsyaAllah akan ada sidang media mengenai isu ini di Majlis Penyampaian bantuan Rakyat Miskin DUN Rantau (dalam Parlimen Rembau) 5.00 petang. Sila hubungi 0123696474 untuk mengetahui lokasi program.

Esok juga akan update penuh kisah hantar kek Altantuya. Di bawah gambar - gambar dari blog Amin Iskandar rakaman peristiwa hantar kek. InsyaAllah posting esok akan menjawab sekali tuduhan mereka yang kata SAMM fitnah Najib dan SAMM buat kerja bodoh.

Kepada yang bergelar YB - YB Pakatan, SAMM nak beritahu kerana 'kerja bodoh' anak mudalah sejak 1998 (dan pejuang sebelum itu) kamu nikmati kerusi YB itu. Sekarang semuanya telah Najib perkuda terpulang nak duduk atau bangkit melawan.














nota : dengar blogger 'terkenal' Rocky Bru dilantik sebagai CEO Malaymail ...kalau benar tahniah dan ingat kita pernah duduk minum dan cerita pasal perjuangan...sekarang kita tengok perjuangan itu pada di mana kita berada atau pada kebenaran yang ada...

9 comments:

  1. Hmmm.... pendapat saya jom guna isu lain, sebab rakyat Malaysia akan lebih tertumpu dengan isu isu dalaman. Isu domestik seperti ekonomi poket rakyat. Orang akan rasa marah bila tahu kekayaan orang politik yang sangat melampau sedangkan public makin miskin.Isu Altantuya ni..... Entahlah, macam orang dah lali sikit rasenye.

    Ini cuma pendapat saya lah.

    ReplyDelete
  2. Anonymous7:56 PM

    kenapa cikgu bard tak ditangkap? 3 org tu tak byk ckp.

    Nayaa budak tu jer...cikgu bard lari ke?

    ReplyDelete
  3. Anonymous10:33 PM

    Rocky Carlbergs brew, this rocky dog is a real dog. Which dog ever forget the place it use to urinate.
    He is a double tongue idiot,period!!!

    ReplyDelete
  4. CIA Agent1:28 AM

    ntahapobondoeh...

    ReplyDelete
  5. Farid Uban1:34 AM

    sian ko botak janggut.. kono akal-akal an kek budak bard ni...

    ReplyDelete
  6. teruskan chegubad! kami sokong anda

    ReplyDelete
  7. Anonymous9:44 AM

    Sekarang ini si Husam Musa sedang menwar2kan bahawa ada ADUN BN akan lompat ke PAS/PR

    Saya nasihatkan pada si Husam ini,fikir betul2 dulu sebelum bertindak.Nanti jadi macam Perak kan?

    Bila orang BN lompat ke PR,heboh seluruh negara dan diangkat darjat nya sebagai hero.Tetapi bila orang PR yang lompat ke BN,akan dikutuk habis habisan dengan caci maki yang amat memalukan.

    Ingat wahai Husam,apa yang anda boleh buat, BN boleh buat juga tapi dengan 10 kali lebih efektif

    ReplyDelete
  8. Anonymous9:00 PM

    chegubard ni gila glamer la.. bawak bantalla.. nak debat ngan kj la.. nak lawan pru ngan kj la.. ni kasi kek la. cam la bagus sangat.. semua high profile dia nak tuba biar nampak gah la konon.. cit.. dulu merayu ngan anwar nak minta simpati pasal tak dpt pangkat.. hahahhahaa

    ReplyDelete
  9. Anonymous1:22 PM

    Anak muda lain takde yang berani cam korang...Kau main-main dengan najib ni woi..jangan main giler!!!!! Korang ni betul2 suka main dengan api erk?? jangan suka bermain api nanti kena bom!!!

    ReplyDelete