Friday, May 29, 2009

Gambar 'Safety Riding'









Program SAFETY RIDING berjalan dengan lancar dan mendapat sambutan yang baik oleh penduduk GUAR PERAHU.Walaubagaimanapun terdapat dua sekatan jalan raya yang di buat berhampiran tempat program di langsungkan.Program turut di saksikan oleh calon PKR DR MANSOR OSMAN dan beliau memuji penganjur kerana berjaya merealisasikan program tersebut.Kehadiran bekas juara CUB PRIX ASIA YASIR SAID menceriakan program. Dr. Mansor sambil dibimbing oleh Yasir Said turut menservis sebuah motor dalam program tersebut.

Dalam pada itu juga pertunjukkan oleh pelumba cilik menunggang POCKET BIKE memanaskan lagi program SAFETY RIDING tersebut.Di sini kita dapat melihat bahawa anak muda sudah dapat menerima program yang di anjurkan oleh PKR dengan kehadiran anak muda tempatan datang menyaksikan pertunjukkan.Jika pihak berkuasa polis tidak melakukan sekatan jalan raya sudah tentu lebih ramai anak muda dapat menghadiri program tersebut.

Sebanyak 160 botol minyak enjin berjenama HI-Jet di gunakan dalam acara servis dan menukar minyak enjin percuma kepada 160 motosikal pertama.Program seperti ini harus di teruskan bagi mendekatkan anak muda dengan PAKATAN RAKYAT.

Antara yang hadir Ketua Wanita Pusat YB Zuraida atau lebih dikenali Kak Zu

Antara motor yang menuggu giliran untuk diservis

Kaunter pendaftaran gambar di awal proram

cheGuBard bersama saudara Yasir Saiddan YB Taufek (ADUN Paroi) sebelum program sefety riding bermula

Pihak Polis turut mengadakan sekatan jalan dihadapan simpang ke acara tersebut. Ratusan motorsikal anak muda terpaksa dipatah balik.

No comments:

Post a Comment