Wednesday, March 21, 2007

Buat Bom di rumah !

Hujan sekarang di Seoul. Tengahari ini aku malas nak makan tengahari so selepas Solat Zuhor aku layari internet di Perpustakaan SKHU.... aku layari blog - blog anak muda Malaysia. Terkejut sampai tertawa aku.........

Adaka satu laman web ini siap ajar cara buat bom.... bayangkan kalau botol plastik itu ditukar botol kaca ?

Layarilah laman dia nie.... cuma jangan buatlak lepas nie then tuduh che'GuBard menghasut..kepada pemilik laman web ini aku cuma nak kata 'style!'

http://blog.cyberjaya.org/myrowk/?p=15

2 comments:

  1. Anonymous4:13 PM

    alamak buat bom lak pula .....

    apa kejadahnyer nie woi.... nak mula letup letup ke ? tapi aku rasa betul gak kalau dah pekak sgt kila letup jerk

    ReplyDelete
  2. Anonymous4:09 PM

    huk aloh...tu sbg pelajaran je..terpulang pada pembaca plak nak pergunakan sbg ilmu pengetahuan tu untuk kebaikan atau keburukan.

    ReplyDelete