Wednesday, October 07, 2009

Rayuan pusingan akhir

antara bahan kempen yang dikeluarkan
Bn memunggah budak sekolah dan membayar mereka




Kesempatan pilihanraya ini cheGuBard gunakan untuk mendidik rakyat berfikir. Bahan kempen yang menarik dan santai namun bersifat serius menjadi tumpuan cheGuBard dan kawan - kawan.
Antaranya ialah banner gergasi 15 kaki x 12 kaki yang tertera dengan jelas mengingatkan janji Bn di Rembau. (gambar atas). 3 keping disediakan.
Bahan kempen lain seperti mengenegahkan isu tanah adat, air dan perbagai lagi turut disediakan. Terima kasih kepada semua penderma. Untuk bahan kempen dan mengerakkan team dari Rembau kami menerima sumbangan rasmi RM500 dari keADILan Negeri Sembilan dan RM 1000 dan RM 200 serta RM 300 dari penyumbang individu.
Dengan wang modal yang terhad kami keluarkan bahan kempen tidak kurang dari 20 jentera bertugas setiap hari. Tumpuannya ialah menghantar bahan kempen ke rumah - rumah secara senyap, mempamerkan (menggantung bahan kempen spt bendera, banner dan lain - lain). Selain dari jentera kempen rayu undi yang diketuai oleh Yusof tapa dan Zahirul (AJK dan Ketua AMK Rembau)
Rembau berpusat di Bt. 6 1/2 Jalan Pantai (sebelah PD World Marina).
Di sini kami telah berjaya meratakan tanah seluas hampir 2 ekar untuk dijadikan tapak Karnival anak muda. Di sinilah ceramah dijalankan setiap malam, gerai jualan dibuka dan aktiviti anak muda berlansung.
Semuanya lancar dengan dana yang amat terhad, kami juga telah terpakai buget untuk membayar sewa pejabat Rembau selama 2 bulan untuk perbelanjaan PRK ini. Namun semuanya 'indah' kerana nikmat mendapat PRk tempat sendiri.
Namun sikap penakut Umno untuk menjawab isu telah mencuri bahan kempen kami. Mereka gunakan pegawai penguatkuasa namun setelah gagal berhujah penguat kuasa gagal mencuri namun gangster upahan Umno akan melaksanakan tugasan di awal subuh hari.
Namun ia tidak mematah semangat. Kami akan teruskan. Kepada penyumbang yang sudi menyumbang harap dapat membantu sikit untuk kami membuat serangan bahan kempen saat akhir.
Boleh terus bank in kan ke akaun
  • Maybank no. 555126105482 atas nama Angkatan Muda Keadilan Rembau
  • Hong Leong bank 19951001018 atas nama Badrul Hisham Shaharin

selepas menyumbang sila sms ke 0123696474 untuk maklumkan.


No comments:

Post a Comment