Thursday, June 26, 2008

Menjelang 6 Julai 2008... Apa yang anda harus lakukan...

Kenaikan minyak kali ini benar - benar mendera rakyat. Rakyat amat memahami dengan kenaikan harga bahan api global tetapi apa yang rakyat kecewa ialah rakyat terus tertipu. Minyak naik kerana pembaziran, pemborosan dan amalan korupsi yang tidak terbendung lagi. Tidak perlu berhujah panjang dalam hal ini sebab telah banyak hujah yang terutara.... rakyat marhaen mengeluh di bawah... sekarang cabaran buat semua rakyat ... BERHENTI MENGELUH AYUH RAKYAT BANGKIT DAN TUNJUK KEKUATAN !!!!!

Bersama jayakan Perhimpunan PROTES Aman sejuta Rakyat Malaysia, 6 Julai 2008, di Padang Timur (depan AmcorpMall), Petaling Jaya.

Apa yang kita boleh lakukan...
  • Cetak risalah di bawah ini sebanyak mungkin dan sebarkan ! cetak dalam bentuk handbill (A4 potong empat dan poster untuk ditampal A3)

  • warna merah sebagai warna PROTES kali ini. Pakailah riben merah , kemeja merah, tali leher merah dan seumpamanya .... jika ditanya kenapa jangan segan maklumkan persiapan ke arah 6 Julai.

siapa nak dapatkan t-sirt PROTES sambil menyumbang. Keuntungan jualan t-shirt akan diperuntukan untuk menjayakan program tersebut.Dapatkan t-shirt PROTES RM15 (+RM5 belanja pos). Hantar wang pos cek atas nama Mohd Hailman Bin Mohd Jamil serta makluman tempahan (alamat sendiri) dan hantar ke alamat No. 1114, Jln 22, Tmn. Jasmin, 70450 Senawang Seremban. (017 6875448)

kami memerlukan sumbangan untuk membuat banner dan poster.... kepada sesiapa yang nak menyumbang sila berhubung atau sms 0176688404 (cheGuBard), 0123696474 (Azizi)... sumbangan dalam bentuk bantuan mencetakhandbill, poster dan banner (bayar bill), kain merah / Putih, cat /spray merah, tajaan tshirt, reben merah, belon merah dan seumpamanya.

Sebarkan juga mulai hari ini sms : Berhenti mengeluh! Ayuh bsama PROTES Aman 1juta Rakyat 6.7.08 Petaling Jaya.

6 comments:

  1. Demonstrasi sahajakah jalan kita ?

    Sebagai "pemimpin", apakah nasihat saudara dari segi penjimatan kos ?

    ReplyDelete
  2. Anonymous6:36 PM

    hahahaha ada budak pandai maybe dia nie belajar oxford kut hahaha...

    woi yg kita lawan bukan takat harga minyak dunia tapi korupsi rasuah..pembaziran dan kerajaan yang gile

    ReplyDelete
  3. chegu bard,

    tolong lawan balik ezam, ingat tak chegu bard akan pertahankan pkr sekiranya diserang oleh ezam. kenapa ezam jadi begini????

    chegu bardkita akan jumpa di padang timur, insya-allah!

    ReplyDelete
  4. Anonymous8:10 PM

    Ayuh Ayahanda dan Bonda seluruh rakyat Malaysia tidak kira tua atau muda, mari kita sama2 turun ke padang untuk memprotes harga minya yang melampau naik kerana kita sudah geramm

    Ayuh rakan2 sertai perhimpunan 6 Julai ini di AMCORP MALL P.J untuk PROTES harga minyak kerana kita sudah GERAMM. Kita berjuang hingga ke titisan minyak yang terakhir. Silalah ke http://www.GERAMM.org untuk tandatangan tanda protes kenaikan harga minyak.

    Rakan2
    Jangan Lupa layari blog saya di http://khairilazuar.wordpress.com
    bagi komen setiap artikel yang saya tulis. …ada artikel baru

    ReplyDelete
  5. EDI........BUAT APA CIKGU BARD NAK LAWAN EZAM TU...... BIARKAN DIA SENDIR YG MAMPUS DENGAN PARTI AM-NO TU..........SALAM REFORMASI JUMPA ANDA PADA 6JULAI D PADANG TIMUR........

    ReplyDelete
  6. Anonymous12:12 AM

    bat, apola bodo bonar ekau ni, membuto kek rumah lagi baik, esok bangun pagi-pagi gi noreh lagi bagus..dapek gak duit

    daripada sokong ekau cikgu bongap muko pun macam dah kono liwat dek abg nuar jo..apo paedah eeeii..

    ngabih minyak den jo

    ReplyDelete