Tuesday, April 29, 2014

Saksi kekalutan proses pengundian (cerita ini tak habis dan ada yang berperanan)

Blogger Aduka Taruna melalui laman Facebook mendakwa pemilihan PKR yang dijalankan terlalu berkecamuk dan dilihat tidak telus serta berkemungkinan bakal berlaku sebotaj di antara kem calon yang bertanding. 

 

Paling kelakar adalah calon yang bertanding boleh mendekati meja pengundi dan membantu pengundi untuk mengisi kertas undi tersebut.  

3 comments:

  1. Anonymous10:42 AM

    Tolong la, pls tolong siasat la,,sapa yang cipta borang mengelirukan untuk pemilihan yang penuh kucar kacir ini ... adakah ada agenda tersembunyi di sebalik borang pemilihan ini...Saya harap selepas ini Puan Presiden mesti mengambil tahu sebarang perkara mustahak seperti ini,,,jangan lepas tangan je...jika tidak jangan sekali kali menggunakan perkataan "KEADILAN" untuk parti anda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous1:30 PM

      Puan presiden mana blh harap.. dia ikut je wahyu anugerah tuhan..

      lepas ni tengok sapa pegang jawatan urus PRU untuk PKR.. kalau wahyu turun suruh bagi balik org lama tak menang lagilaa pru 14

      Delete
  2. Anonymous3:26 PM

    Korang selama ni tak sedar lagi ke yang semua dalam PKR ni penipu. Siapa yang paling kuat menipu dialah yang berjaya dalam PKR. Yang melawan dan kena tipu cukuplah sekadar memacaikan diri korang kepada penipu dan kaki auta paling kuat dalam PKR. Amekkau Chegubad dah kena gantung keahlian....

    SIAPA YG KENA?

    ReplyDelete