Tuesday, February 12, 2013

Segera Mesin Terapi Al Jabbar untuk dijual

Iklan :


4 bulan lepas che'GuBard ada membeli mesin terapi Al Jabbar berharga lebih RM 11,000 siap percuma penapis air Al Jabbar dan Al Jabbar Holagen cooker.

Pembelian secara 0% interest kad kredit ini untuk digunakan oleh mak yang sering sakit-sakit. Namun setelah 2-3 bulan mak amat jarang menggunakanya dan kini langsung tidak digunakan. Maka alat ini tersimpan tak digunakan.

Dalam siri pecutan akhir menjelang PRU ini SAMM memerlukan kenderaan double cab seperti Hilux, Ranger, Triton untuk dipinjam sehingga PRU bagi perbagai tujuan. Rayuan untuk meminjam tidak mendapat respon. Kami telah berbincang maka atas keperluan mendesak maka kami bersetuju untuk membeli sebuah Hilux baru. Kami memerlukan wang muka yang agak tinggi sedikit bagi memastikan bayaran bulanan yang kami yakin mampu. Maka beberapa komras pengarah dan penyelaras SAMM mengumpul wang sendiri. Begitulah kami bergerak.

Untuk melengkapkan deposit tersebut dengan bahagianyang patut diberi che'GuBard maka che'GuBard ingin menawar kepada sesiapa sahaja yang serius dan berminat untuk mendapatkan mesin terapi Al Jabbar Dr. Jism 10 (set lengkap) (terpakai tetapi dalam keadaan seperti baru) + Al Jabbar Halogen cooker (baru dalam kotak dan tak dibuka) + penapis air terapi Al Jabbar(baru dalam kotak dan tak dibuka) dengan harga RM 6,900 sahaja.

Sesiapa berminat sila email ke chegubard@gmail.com.


5 comments:

  1. Anonymous4:05 PM

    Hingga tepaksa bergadai...kesiannnn

    ReplyDelete
  2. Anonymous4:44 PM

    Nak berniaga ke nak berpolitik

    ReplyDelete
  3. Anonymous4:45 AM

    Pandai2.. Berpolitik sambil berniaga.. Sudah2 la chegu Bard oiii...

    ZoRRo...

    ReplyDelete
  4. Anonymous11:22 AM

    bangang badrul ni org lain kaya raya dia merengek mengemis... padan muka nak melawan sangat, dia ni gila semua dia lawan Anwar pun dia lawan.... bodoh ! lepas tu mengemis... mampos lah oi

    ReplyDelete
  5. Anonymous11:38 PM

    Pengorbanan sebenar seorang pejuang.

    ReplyDelete