Tuesday, June 21, 2011

Tahiah anak muda Kulim Bandar Baru

Menerima surat ikrar janji anak muda untuk terus berjuang
Anak muda dari perbagai latar sudah mula bersama dengan perubahan
bacaan Ikrar anak muda
Dr. Mansor, ir Zamri turut bersama

Tempoh hari sempat bersama hadir merasmikan skuad khas task force anak muda Kulim Bandar Baru. Skuad ini ditubuhkan atas inisiatif PKR Cabang Kulim Bandar Baru menggabungkan sekumpulan anak muda dari perbagai latar belakang untuk kerja kebajikan. Mereka ini turut diberi pendedahan mengenai isi perjuangan dan seumpamanya.

Turut hadir dalam program tersebut ialah Dr. mansor dan ir Zamri. Permintaan mereka agar skuad ini digabungkan didalam SAMM namun diterangkan beri peluang anak muda ini 'explore ruang sendiri'... SAMM akan bantu... jangan duduk bawah SAMM tapi anak muda harus menggunakan SAMM sebagai ruang loncatan membentuk lebih ramai anak muda radikal.

3 comments:

  1. Anonymous2:39 PM

    BADRUL HISHAM kini menyepi tidak bertaring lagi dengar khabar BADRUL sudah tiidak berminat lagi dengan PKR. Jika Badrul jadi hero yang dapat nama adalah Ketua AMK si Shamsul Katek. Badrul seoalh olah berada dalam DELIMA dan ada yang menyatakan BADRUL mungk...in akan lompat ke parti Zaid Ibrahim KITA. Ada juga yang berkata bahawa SPRM sudah mula mengintip Pertubuhan Haram SAMM yang menurut sumber ianya tidak berdaftar dan ianya dijadikan landasan untuk memungut derma dari badan badan koporat yang menyokong PR untuk kegunaan dan untuk kontung Badrul.(bro ..ini gua copy dari fb Yunus Rahmat.. lu mesti tunjuk kat dia bahawa lu masih dalam Keadilan...)budak jolobu..

    ReplyDelete
  2. Anonymous10:27 AM

    hahhahaa...yg penting umno tumbang...zaid ker, yunus rahmat ke, pegi jahanam hahahaa..bard tetap idol anak muda steday hehehehe...aroma perfume??? hehehhee pegi spray badan ko tu dulu..baunye tengik hehehehee

    ReplyDelete
  3. Zainal Abidin Bin Abu Bakar2:54 AM

    Tahniah CheGu Bard. Teruskan usaha murni. Bangkitkan! Bangunkan seramai mungkin anak-anak muda seluruh pelusuk negara menjadi pemangkin perubahan! SELAMATKAN MALAYSIA DEMI RAKYAT.

    Salam Perjuangan.

    ReplyDelete