Wednesday, September 09, 2015

Mohon beli buku ini sambil membantu projek terbaru SAMM

SAMM sedang mencari RM6,000 bagi mencetak #blueprintNegaraPembaharuan iaitu blue print cadangan yang menerangkan kepada rakyat apa dia negara pembaharuan yang menumpukan perubahan sistem bukan sekadar menukar individu atau parti politik semata - mata. Blue Print ini hasil bengkel SAMM dan dapatan yang dikumpulkan dari perbagai sumber.

Untuk itu kami mensasarkan jualan 150 set buku yang mengandungi

- 2 buah buku poket wajah sebenar Mahathir
- 2 buah buku poket fakta kes Anwar Ibrahim
- 1 buah buku Malaysia Munafiq ? 
- cenderahati khas

dengan minima harga RM50 (termasuk pos)

berminat membantu sila bank in minima RM50.00 bagi setiap set ke akaun maybank 555041113224 atas nama Solidariti Anak Muda Malaysia. Kemudian email ke chegubard@gmail.com atau whats app ke no 0126937908 detail kemasukan duit tersebut kemudian sila berikan butiran nama dan alamat untuk penghantaran. Dalam masa 7 hari bekerja insyaAllah anda akan memperolehi set buku tersebut.

Selalu semua aktiviti SAMM sebahagian besarnya saya sendiri tanggung dan sebahagian kecilnya sumbangan orang ramai. Namun jujurnya saya mengalami masalah kewangan yang agak teruk akhir - akhir ini tetapi gerakan SAMM tidak boleh terhenti maka saya mohon dapatkan set buku terbitan SAMM ini dan anda sangat membantu. Selama ini SAMM dari aspek kewangan kami berdiri atas kaki sendiri dan kekal merdeka maka ia memudahkan kami membuat penegasan prinsip tanpa terkongkong.




untuk ketahui lanjut mengenai Buku Malaysia Munafiq ? sila klik sini http://chegubard.blogspot.my/2014/08/buku-terbitan-terbaru-samm-bongkar.html


No comments:

Post a Comment