Thursday, October 22, 2015

Misteri MH370 : Apa sebenarnya terjadi ?

MH370 mungkin dilihat tidak penting bagi kebanyakan kita, tetapi bayangkan apa yang dirasai oleh mereka yang mana keluarga mereka terlibat ? Apa rasa pula keluarga juruterbang yang pernah menjadi suspek dalam kejadian ini yang mana jelas juruterbang itu juga mangsa ? 

Hingga kini ia kekal misteri, maka apabila misteri seperti ini terus terbiar maka bebaslah semua untuk membuat teori membongkar misteri ini. Di bawah ini ialah salah satu teori yang mana boleh kita firkirkan bersama.

Salam takziah buat semua waris mangsa, ayuh sama hadiahkan Al Fatihah buat semua mangsa moga satu hari nanti keadilan terlaksana buat mereka.


Pada 8 March 2014, Pesawat penerbangan Malaysia (MAS) MH370 yang membawa 227 penumpang dan 12 orang anak kapal telah berlepas dari Lapangan terbang KLIA pada pukul 00.35 pagi dan dijadualkan akan sampai ke Beijing pada pukul 6.30 pagi.

1.19 pagi: MH370 sempat berhubung dengan menara kawalan di KLIA untuk kali yang terakhir.

1.35 pagi: Sejam selepas berlepas, Pesawat MH370 telah dirampas oleh Mossad (Ejen Perisikan Israel) dengan menggunakan alat kawalan jauh dari pesawat tentera yang digelar AWACS.


contoh pesawat AWACS milik tentera US
Pesawat tentera AWACS itu telah berjaya mengawal keseluruhan kapal terbang MH370 dengan menggunakan alat kawalan jauh dan kemudian mula memusingkan MH370 ke arah lautan hindi.

2.00 pagi: Fariq Abdul Hamid iaitu pembantu juruterbang pesawat MH370 telah cuba menghubungi seseorang menerusi panggilan telefon ketika pesawat tersebut terbang serendah 5000 kaki di ruang udara Pulau Pinang pada hari tersebut. Difahamkan pesawat Boeing 777-200 ER itu terbang pada ketinggian yang cukup rendah bagi membolehkan isyarat telefon bimbit dikesan oleh pemancar telekomunikasi di darat. Panggilan tersebut bagaimanapun terputus sebelum sambungan berjaya dilakukan.

4.00 pagi: Para penduduk di kepulauan Maldives telah memberitahu kepada para pemberita bahawa mereka telah melihat sebuah kapal terbang yang terbang terlalu rendah dan mereka mengatakan bahawa warnanya sama seperti pesawat MAS (Malaysian Airline System).


6.00 pagi: Pesawat MH370 dan juga pesawat tentera AWACS telah mendarat di pulau Diego Garcia.
Diego Garcia terletak di Lautan Hindi dan juga merupakan pengkalan ketenteraan lautAmerika Syarikat. Luas wilayah tersebut sekitar 60 km².

gambar Lapangan Terbang 'sulit" Dieogo Garcia dari carian internet.

6.30 pagi: Para penumpang MH370  yang berjumlah 239 orang itu telah ditawan dan dimasukkan kedalam penjara yang terdapat disitu. Mata mereka telah ditutup serta telah diberi dadah untuk "mendiamkan" mereka.


kedudukan penjara di lapangan terbang sulit Diego Garcia

20 Penumpang MH370 terdiri dari pekerja Freescale Semiconductor
Terdapat 20 penumpang MH370 yang terdiri daripada pekerja di syarikat Freescale Semiconductor. Diantara mereka terdapat 4 orang yang memegang hakcipta ataupun 'Patent' yang baru didaftarkan mereka. 

'Patent' yang baru didaftarkan itu berada dibawah pegangan 5 individu dengan setiap individu menguasai 20% dari royalti.

Dimana 20% dikuasai oleh Peidong Wang, dari Freescale Semiconductor of Suzhou, China, 
20% dikuasai oleh Zhijun Chen, juga dari Freescale Semiconductor of Suzhou, China.
20% dikuasai oleh Zhihong Cheng, dari Freescale Semiconductor of Suzhou, China, 
20% Li Ying, dari Freescale Semiconductor of Suzhou, China 
dan Freescale Semiconductor sendiri 20%..


Jika salah seorang dari di atas terbunuh atau hilang maka ianya tetap akan dibahagikan sama rata.. dan jika empat dari lima itu terbunuh atau hilang maka keseluruhan royalti akan dibayar kepada yang tinggal..

Siapa pemilik Freescale Semiconductor? Iaitu seorang Yahudi yang terkenal yang bernama Jacob Rothschild melalui Blackstone.
Gambar dibawah menunjukkan wajah 4 pemegang  hakcipta ataupun 'Patent' yang didaftarkan sebelum rampasan MH370.

1) Peid Ong Wang, Suzhou, China, (20%) 
2) Zhijun Chen, Suzhou, China, (20%) 
3) Zhihong Cheng, Suzhou, China, (20%) 

4) Li Ying, Suzhou, China, (20%) 


March 11, 2014.

Gambar dibawah menunjukkan "Patent" yang didaftarkan pada March 11, 2014 iaitu selepas 3 hari kejadian MH370 dirampas.




Jacob Rothschild
Kini hakcipta "Patent" tersebut telah menjadi hak mutlak Jacob Rothschild.

Siapakah dia Jacob Rothschild?

Dia adalah pemilik Bank Dunia dan juga pemilik tidak langsung hampir semua Bank Negara di semua negara . Dia juga adalah ketua kepada kesemua bangsa yahudi diseluruh dunia dan dia juga adalah ketua untuk NWO (New World Order) iaitu ketua kerajaan dunia (secara sulit).

Setiap peperangan yang berlaku di dunia ini adalah atas arahan Jacob Rothschild.
Setiap bencana yang melanda dunia ini adalah atas arahan Jacob Rothschild.
Rampasan MH370 juga adalah atas arahan Jacob Rothschild.

Dia adalah "Dajjal" untuk seluruh dunia.

INILAH PUNCA SEBENAR MOSSAD MERAMPAS MH370 WALAUPUN TERPAKSA MEMBUNUH 239 NYAWA. 
TETAPI MATLAMAT MOSSAD YANG PALING UTAMA IALAH MEREKA INGIN MENGGUNAKAN MH370 UNTUK SESUATU TUJUAN YANG LEBIH DAHSYAT LAGI IAITU........................(JAWAPANNYA AKAN DIDEDAHKAN DALAM POSTING AKAN DATANG)...


1 comment: