Monday, May 19, 2008

Nafi campur tangan politik dalaman pemuda....

Berikutan perkembangan terkini AMK yang sedikit 'kalut' apabila ada banyak pihak yang menolak rombakan jawatan yang diumumkan oleh Ketua AMK pusat baru - baru ini, cheGuBard menegaskan dan tidak mahu terlibat dalam politik dalaman ini. cheGuBard dengan ini meminta semuanya diselesaikan secara dalaman.

cheGuBard tidak terlibat dan mengecam kewujudan laman yang tidak diketahui pengendalinya yang begitu seronok melagakan pimpinan dalam parti seperti laman http://www.janganbermainapi.blogspot.com/.

Pulihan email ada yang meminta campur tangan dan ada yang menyatakan 'fitnah' bahawa campur tangan (sabotaj) cheGuBard punca kepimpinan AMK sering gagal bergerak. cheGuBard juga dengan ini menafikan tuduhan terlibat dalam politik dalaman AMK.

Tidak dinafikan ada beberapa teman pimpinan AMK negeri dan bahagian menghubungi dan ada yang ditemui semasa program selaku MPT turun ke bawah. Rata - rata mengeluh mengenai betapa AMK gagal mendengar 'suara di bawah' dan lembab....dan sememangnya cheGuBard ada memberikan beberapa pandangan kepada teman - teman yang ditemui selaku teman dan MPT, namun ini tidak beerti cheGuBard campur tangan.

cheGubard menyeru semua ahli dan kepimpinan AMK setiap peringkat dapat menyelesaikan isu secara 'adik beradik' dan mengutamakan suara pandangan teman di bawah. Kehadiran AMK yang kuat apa diperlukan untuk memacu kekuatan rakyat dalam negara di ambang krisis ini.

3 comments:

  1. check fasal 19.5 prlmbagaan parti!!
    masa buat keputusan penyingkiran..tak bincang dgn pihak bawahan..lepas tu bila dah kalut baru nak minta grassroot buat meeting minta sokongan!!
    dulu marah Mahathir singkir Anwar..skrg dia pulak buat begitu!!Sam the dictator!!

    ReplyDelete
  2. Anonymous2:20 PM

    adakah halimi mendengar pandangan dari bahagian seluruh selangor? apakah program halimi selepas pr menang di selangor? kpd haha malaysia...utk selamat jawatan bole panggil 100 org tapi bole buat program hancur...lagi satu bila nak buat perjumpaan selalu tangguh apa cita..? nak jumpa mb datang lewat setengah jam..ni pemimpin kita hormati?

    ReplyDelete
  3. amkmuda10:27 PM

    setuju... bila buat perjumpaan selalu tangguh, nak jumpa MB? tok sah harap la, sekarang semua pun dah mula sibuk nak kumpul kuasa, harta dan nama.

    Aku meluat tengok orang yang dekat dengan pemimpin 'bersebab' ni.

    ReplyDelete