Wednesday, December 12, 2007

Bukan setakat Abdullah tetapi regim BN dihujung usia

Entah che'GuBard juga keliru dengan jumlah dan siapa yang ditahan... !! tetapi merujuk kepada komen lisan teman sebilik yang juga antara penggerak yang menjatuhkan regim Suhaerto di Indonesia selepas meneliti perkembangan hari ini beliau mengatakan "Masanya untuk meningkatkan tekanan..gerakkan terus massa rakyat...Malaysia macam sudah 'bunting tua' masanya sudah dihujung bukan bagi Badawi tetapi bagi BN itu sendiri"

Tahniah buat rakyat...teruskan keberanian....bersedia untuk aksi tahun baru..menyambut hadiah BN 'kenaikan Tol'....

Hanya satu kata terhadap kezaliman...LAWAN !!!


untuk membaca lanjut sila baca 'Bersih' menang, semua bebas !!

5 comments:

  1. pemerhati3:52 AM

    Tahniah Tan Sri Khalid... masa mula DSAI lantik enta dalam PKR ramai yng bising kononya DSAI cuma tengok org kaya tu sebab lantik TS Khalid tapi TS Khalid dah buktikan tetapi mana orang orang yang bising2 tu semua....

    mana pemimpin pemuda PKR ?

    Badrul enta balik lah cepat ... susun pemuda PKR semula... enta amat diperlukan masa ini..

    ReplyDelete
  2. Anonymous11:59 PM

    wah hebat !!! hang duk sebilik dgn Pesuruhjaya Hak Asasi Indonesia....

    Bila habis ?? kami tunggu

    ReplyDelete
  3. Anonymous8:03 PM

    "Badrul enta balik lah cepat ... susun pemuda PKR semula... enta amat diperlukan masa ini.."

    pemerhati, pemuda pkr sedang disusun oleh ketua, timb dan barisan exco yang baru. Tak usah suruh che'gu tolong susun, che'gu banyak lagi kerja lain utk dibuat sbg MPT PKR.

    ReplyDelete
  4. sahabat pemerhati..hehehe1:36 PM

    Saya sokong! jangan cuba nak baiki rumah yang runtuh (baca> diruntuhkan;tikus baiki LABU..)..kita bina rumah yang baru...lebih besar, lebih cantik dan boleh beri perlindungan kpd ramai orang...yang dah runtuh tu biar runtuh...dengar citer penghuni rumah tu pun tinggal sorang2 dah skarang ni....orang lain dah lari selamatkan diri...RUN FOR YOU LIFE...hehehe

    ReplyDelete
  5. Harap semua jgn lagi menoleh kebelakang ayuh rapatkan saf.... lihat kedepan...

    ReplyDelete