Friday, July 01, 2011

Wristband : "walk for democracy" dan kemeja berkolar BERSIH-SAMM kualiti jersi

'Nak dapatkan kemeja Tshirt lebih susah dari nak dapatkan dadah' itu petikan kata-kata geng-geng muda yang ditemui di tempat ceramah. mana tidaknya pelik inilah kali pertama rasanya dalam dunia yang secara spesifik Menteri keluar arahan haramkan Tshirt.
US pernah jadikan Osama musuh no satu negara itu dan dunia ini. Namun belum pernah rasanya orang ditahan kerana pakai Tshirt gambar Osama, tetapi di Malaysia hampir ratusan ditahan kerana hanya pakai kemeja kuning.
Tak apa lagi dia rampas dan ugut, rakyat dah tak heran. Kerugian atas rampasan kepada pengeluar kemeja seperti kami anggap dugaan. Kami juga seru supaya pengeluar dan penjual kemeja jangan ambil kesempatan untuk naikkan harga. Seharusnya amaran Menteri ini diambil sebagai cabaran disahut dengan cuba jual semurah mungkin. Kemeja kolar bulat Bersih-SAMM telah habis stok (kalau ada pun tak sampai 50 helai kut). Kemeja tak berkolar itu kami jual semurah harga kos RM10 dan paling tinggi pun RM15, walaupun dalam masa yang sama ada jual sehingga RM25 tapi kami bukan nak buat untung cuma nak 'perhangat kempen'.

Kini kita keluarkan edisi terhad pula kemeja berkolar Bersih 2- SAMM. Kualiti kain jersi dengan rubber dye yang amat stylo!

dapatkan kemeja T berkolar BERSIH-SAMM dgn harga RM20 (harga pos tak masuk) berminat hubungi Komeng 0123573012, niZam 0126937908 ... Bank in dlm akaun dan agen akan pos..

ada juga satu lagi item untuk semarakkan fiesta kuning 'wirsband'
Apapun Fiesta Kuning tidak akan boleh ditahan lagi, InsyaAllah.
tertera tulisan tema " walk for democracy"
logo Bersih 2.0

Tshirt diharamkan ? Pelik... tahniah diucapkan kepada bbrp aktivis SAMM yang buat 'serangan balas terhadap pengharaman TShirt Bersih2 dengan mengeluarkan wristband Bersih2 pula.

Wristband "WALK FOR DEMOCRACY"
Harga seunit RM3.50
Utk pengedar / pemborong ( satu peket ada sedozen RM 25.00)
Satu peket buleh untung RM 17.00
berminat hubungi 0123696474 / 0176664084

No comments:

Post a Comment