Thursday, July 14, 2011

Semua peserta demonstrasi dilayan baik ?

Najib (suami Rosmah), PM serta sepupunya, Hishamuddin, Menteri KDN dan PDRM berkali - kali menyatakan bahawa semua rakyat yang turun menuntut pilihanraya BERSIH dan adil pada 9 Julai 2011 yang lalu dilayan baik. Polis tidak kasar dan ganas.

Nah ini rakaman video bukti semua mereka menipu. Apa nak jadi negara ini dipimpin dengan orang yang selamba menipu. Mereka kata tak tembak hospital kita telah buktikan, ini pula ternyata polis pukul rakyat yang sudah diikat dengan kabel pengikat.

Malaysia semakin hancur dipimpin oleh dua sepupu yang penipu dibantu dengan ketua polis negara yang lemah dan diambil kesempatan oleh timbalan ketua polis negara yang sombong.



6 comments:

  1. Anonymous10:37 AM

    lebih kurang sama dgn kenyataan hj hadi jee

    ReplyDelete
  2. Masyaallah, dimana mereka letak hati dan perasaan kemanusian mereka, adakah kerana jawatan mereka,membuatkan mereka begitu biadap sekali, tidak mereka takut akan azab Allah diakhirat nanti, bagaimana mereka harus memohon maaf keatas perbuatan mereka menzalami orang lain. Ingatlah para penguasa suatu hari apakah kamu mampu menjawab soalan mungkar nangkir (siapakah saudara kamu)

    ReplyDelete
  3. Anonymous5:44 PM

    aku doakan yg duk sepak mamat ats jalan to akn dpt musibah..amin

    ReplyDelete
  4. '..tepi la orang nak buat keje!!!' hahahaha padan muka kome

    ReplyDelete
  5. Anonymous10:35 AM

    kau kira bertuah juga dok dlm Malaysia buat keje perhimpunan haram dapat makan percuma ( menghabiskan duit pembayar cukai). kalo di cacat-cacat kan oleh polis tu, baru padan muka..kau orang sedar lah, polis tu ada yang berjiwa PAS, ADIL, MCA, DAP, UMNO..kau orang ni berjiwa setan..Nak cakap soal hukum haram agama...sori lah brother...kalo setakat pakai jubah dan simpan janggut lebat mcm Hadi Awang dan Nik Aziz, Najib pun boleh buat...kau orang mati nanti, minta lah al-juburi dan Karpal singh tu bela..dosa anwar pun dah banyak...dia tu serpihan syaitan dlm UMNO yang menerima hukuman dosa atas dunia untuk dijadikan teladan dan pedoman umat islam dan melayu. Sedar lah...ye lah...kalo dh BABI...haram tetap haram, kau orang jer kata BERSIH, SUCI LAGI HALAL.

    ReplyDelete
  6. Anonymous4:38 PM

    kepada anon 10:35- kalau kau kena penendang macam tu kira bertuah la jugak kan??? najib nak simpan janggut? buta kayu ka apa hang ni, najib tu rambut pun dah nak botak dah oii.. gila apa ko ni nak minta manusia bela kat akhirat nanti? ko ingat kami ni macam orang umco ka minta apco bela kat akhirat nanti??apco=yahudi umco=melayu yahudi.

    ReplyDelete