Friday, June 10, 2016

11 Jun, bersama SAMM di PRK Sg. Besar

Program Edaran Bubur Lambok & risalah penerangan Bersama Solidariti Anak Muda Malaysia-SAMM Selangor Dan Per3 Selangor berserta Calon Amanah Ustaz Azhar*
Di : Bazar Ramadhan Sungai Besar
Jam. : Jam 5.00 petang
Tarikh : 11/6/2016
Program Iftar Anak Muda Bersama Calon Amanah Ustaz Azhar*
Tempat :Restoren Ayam Kampung Tali Air 8, Sungai Leman, Sekinchan.
Jam : 6.45 petang
Tarikh. : 11.6.2016
Di jemput beramai-ramai..
**10,000 booklet penerangan kes Anwar Ibrahim terbitan SAMM akan diedarkan.
** juga turut akan dilancarkan ialah booklet bukti skandal balak Kelantan... Pas = Umno

5 comments:

  1. Anonymous8:18 PM

    Hoiiiii bad barau haram jadah ..dengar kau kena sergah kat ppmpuan mengandung pun kau dah kalut. Pejuang taik babi apa kau ni. Cakap handal sangat. Cakap sorang2 bolehlah baral. Bila ada org sergah dah kecik kote kau. Puiii├Čiiiii hakkkkkkk puiiiiiiii ...kau ni bangsat ..malulah bro. Kau bukan belajar tinggi ..setakat jadi cikgu sekolah rendah je ...puiii

    ReplyDelete
  2. Anonymous4:39 PM

    celake ape ko ni anon 8:18 macam sial kau taip hati busuk mcm bangsat ko suke hati masuk rmh org dgn x bagi salam maki hamun bagai ko nk jilat rosema najeeb ko jilat la jgn nk maki org plk mak ko x ajar adab ke ha kapir? eh barua amno bkn ada agama pun x tau la plk aku kot mak ko pelacur dlu men dgn najeeb kmdn dpt ko nokharom bapak ko pon bapak ayam dio la yg sundalkan mak ko pado najeeb ye tak?

    ReplyDelete
  3. Anonymous1:19 AM

    Geng mahathir hilang punca

    ReplyDelete
  4. Teruskan menyerang Mahafiraun . . . kami bersama sama akan menyerang Mahafiraun dan Boboi botaknya.

    ReplyDelete