Tuesday, February 21, 2012

Himpunan Aman bantah kehadiran kapal Israel dan dedah hipokrasi regim Umno

Kenyataan Terbuka
Solidariti Anak Muda Malaysia

21 Febuari 2012

SAMM AJAK SEMUA HIMPUN BANTAH KEHADIRAN KAPAL ISRAEL DAN KECAM HIPORASI REGIM umno.

Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) amat konsisten dalam isu pendedahan hubungan Malaysia Israel sejak dua tahun lepas. 7 November lepas melalui YB Er Teck Hwa (DAP-Bakri) telah membawa isu ini ke parlimen namun kerana tidak dapat menerima pendedahan tersebut ahli parlimen Bakri tersebut telah dihalau keluar dewan rakyat.

Alhamdulillah syukur, kini isu hubungan Malaysia Israel ini telah mula didokong oleh ramai pihak dan seolah menjadi isu utama negara. Telah didedahkan secara detail dengan bukti bergambar termasuk dokumen mengenai banyak aspek hubungan dagang termasuk penghantaran sawit dan terbaru sekali mengenai bagaimana kapal Israel keluar masuk perbahuan negara umpama rumah sendiri.

Walaubagaimanapun regim Umno terus membisu dan hanya membuat penafian dangkal semata. Isunya kini regim bersifat hipokrit dalam isu ini dan sering memutar belit fakta dengan menuduh musuh politik Umno pula yang kononya ada kaitan pro Zionis dan seumpamanya. Isu kedua pula rakyat malaysia harus ambil tanggung jawab kerana negara ini adalah antara negara utama membantu ekonomi Israel dan secara tidak lansung kita bantu menzalimi Palestin khususnya umat Islam.

Seluruh rakyat harus ambil peranan dan bangkit. SAMM menyeru semua untuk sama bangkit hentikan hipokrasi regim ini. Semua dijemput sama dalam :

PERHIMPUNAN AMAN BANTAH KAPAL DAGANG ISRAEL DAN SIKAP HIPOKRASI REGIM UMNO
22 FEBUARI 2012 (RABU) , 5.00 ptg,
WEST PORT, PERLABUHAN KELANG

Mohon kerjasama semua untuk sama sebarkan maklumat ini melalui sms, email, media baru dan seumpamanya. Antara pendiri utama perhimpunan ini ialah Dewan Pemuda PAS Pusat dan beberapa pertubuhan bukan kerajaan.

che'GuBard
Solidariti Anak Muda Malaysia

No comments:

Post a Comment