Thursday, April 28, 2011

Pelancaran Jelajah Belia Selangor

Kerajaan Selangor akan menganjurkan Program Jelajah Belia Selangor. Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) dijemput untuk bersama menjayakan program ini.

Sehubungan dengan itu semua adik beradik SAMM dijemput untuk sama memeriahkan dan mengambil manafaat dari program tersebut. Kesempatan ini juga wajar digunakan sebagai medan temu sesama kita yang rasanya ada yang agak lama sudah tidak bertemu.

Sebagai tawaran kepada yang hadir program tersebut akan boleh memiliki T-shirt terbaru SAMM dengan harga RM 5 sahaja (kos sehelai ialah RM15). Tshirt terhad ini hanya boleh diperolehi di pintu masuk tempat program diadakan. Bayar, miliki dan pakai untuk majlis tersebut.


Sesi 1 dan Pelancaran – Anak Muda Peneraju Perubahan

Tarikh: 29 April 2011
Masa: 2.30-6.30pm
Tempat: Bangi Golf Resort, Bandar Baru Bangi

Panel:
Isham Rais (Tukar Tiub) , Ustaz Zamri (Hos Mari Mengaji TV9), Abdullah Karim (Mantan Presiden MPPUKM), Fahda Nur (Penerima Anugerah Belia Komanwel & Belia Negara 1999), Chegu Bard (SAMM), Hilman Idham (KAMI) dan ramai lagi..............

Masuk percuma! Jamuan ringan & cabutan bertuah disediakan.

1 comment:

  1. Anonymous6:25 PM

    kalaulah saya dapat join..hmmm..hurm..che'gu mai la kangaq lagi bg talk mcm hr tu..kami nak jugak memiliki tshirt s.a.m.m ni..hmm..

    ReplyDelete