Monday, August 17, 2009

Muhiyuddin juga harus komen ucapan Najib 'sanjung' Amerika

Heboh sekampung kononnya Anwar Ibrahim ini pengkhianat. Pemuda UMNO pula melancarkan kempen tandatangan bahawa kononnya Anwar Ibrahim ini pengkhianat kepada bangsa dan negara.
Muhyiddin pula dengan rasa tidak malu dan konfiden membuat tuduhan bahawa Anwar adalah pengkhianat.Muhyiddin membuat tuduhan kepada Anwar tanpa ada bukti-bukti yang kukuh. Hanya tuduhan rambang. Tapi, Muhyiddin tak pula komen bila Dato Najib pernah berkata di Heritage Foundation di Washington DC:

” The United States has excellent access to Malaysian intelligence.”

(Maklumat perisikan Malaysia sentiasa tersaji untuk kegunaan Amerika )

Keseluruhan ucapan Najib dapat dibaca di sini: http://www.heritage.org/research/asiaandthepacific/hl742.cfm)

Atau untuk ringkasan dalam bahasa Malaysia, boleh dibaca di sini: http://www.malaysiawaves.com/2009/04/najibamerika-mempunyai-aksess-yang.html

Dalam ucapan tersebut Najib Tun Razak dengan bangga:

  1. Menyatakan bantuan ketenteraan yang telah diberikan kepada Amerika sempena peperangan menentang keganasan ataupun sebelum2 itu.
  2. Menyatakan kebanggaan Malaysia menangkap orang-orang yang tidak berdosa di bawah ISA demi untuk membantu Bush di dalam menghapuskan Islam di atas nama ”Menentang Keganasan”.
  3. Menyatakan bahawa maklumat perisikan Malaysia sentiasa tersedia untuk digunakan oleh Amerika.
  4. Najib gembira yang pesawat Tentera Amerika terbang melalui angkasa Malaysia lebih 1000 kali setahun. Malahan selepas September 11, jumlah itu makin bertambah. Sedangkan pesawat2 itu digunakan oleh Amerika untuk membunuh ramai orang Islam yang tidak berdosa di Iraq, Somalia dan Afghanistan.
  5. b. Najib berbangga US Navy SEALS menjalankan latihan di Malaysia dua kali setahun. Sedangkan NAVY SEALS ini adalah alat Amerika untuk membunuh orang2 Islam yang tidak berdosa seluruh dunia.

Jadi saya nak tanya ialah, apa hukumnya UMNO dan Najib Tun Razak? Bukankah ini bukti jelas bahawa Najib dan UMNO itu PENGKHIANAT NEGARA NOMBOR WAHID? - artikel saduran

1 comment:

  1. Anonymous4:27 PM

    mana cybertroopers berbayar umno jawab le isu nie

    ReplyDelete