Thursday, July 30, 2009

Pro ISA mula tak jadi demo

Polis telah mengeluarkan amaran sesiapa yang berhimpun akan ditahan dan tidak menolak kemungkinan akan diadakan tangkapan untuk pencegahan perhimpunan. Biasalah itu kerja polis regim Bn. nampaknya Himpunan 1 Ogos ini akan lebih menarik kerana bukan sahaja yang anti Regim akan berhimpun tetapi yang pro regim yang membawa tema pertahan ISA juga dikatan akan berhimpuan.

Hari ini Polis memperkuatkan amaran. Seperti biasa kita anak muda pejuang rakyat tidak seinci berganjak. Perhimpunan tetap diteruskan jangan khuatir semua akan aman dan semua telah dirancang dengan teliti, itu bunyi kenyataan Pengerusi GMI.

Nampaknya sedikit perkembangan terbaik, geng pro ISA sudah mula sedikit mengendur. Omar Din , tuan guru Silat Lincah yang memang terkenal dengan pro regim ini sudah mengeluarkan amaran kepada ahli silat lincah agar jangan terlibat dalam himpunan 1 Ogos. Sedangkan sebelum itu dikatakan kononya Lincah hendak menggerakkan ribuan anak buahnya untuk sertai Ibrahim Ali di Kuala Lumpur. Bagus juga Omar Din tarik diri sekurang kurang ada sikit lagi penghormatan orang ramai kepada dia, kalau tidak taraf dia sama sahaja setaraf dengan Ibrahim Ali di mata masyarakat. sila klik sini untuk baca lanjut.

Malam ini pula geng Ibrahim Ali nak mesyuarat ramai yang jangka mereka akan tarik diri. Namun che'GuBard tak percaya puak ini tarik diri, sebab mereka tidak perlu takut mereka akan dilindungi Polis dan kemunculan mereka sebagai kemunculan berupah sebagai alat regim.

Kepada semua jangan gusar kita turun ramai - ramai dalam tenang. Jika nampak puak pro ISA ini jangan usik cuma tengok sahaja mereka dengan pandangan 'kasihan'....

5 comments:

  1. kalau ibrahim ali masih berkeras nak turun mempertahankan ISA, sabtu ni kita akan turun ke jalanraya untuk memansuhkan 2 ISA iaitu Internal Security Act dan Ibrahim Son of Ali..
    MANSUH MANSUH !!!
    MANSUH ISA !!!
    KHAIBAR YA YAHUD !!!
    ALLAHUAKHBAR !!!

    ReplyDelete
  2. Anonymous8:18 PM

    tul tue che' bard kita pndang jer diaorg nie ngn muke kesian cos org gila cam diaorg x payah lyn..kita wat senyum2 kesian mcm tgk org gila tue..hahaha..bodo punye pro isa.

    ReplyDelete
  3. no wonder PEWARIS tu poyo..

    presiden dia sendiri PEKIDA..

    tak caya percaya??

    http://ayahandazul.blogspot.com/2009/07/tahniah-mad-bbs-dan-megat-di-telah-di.html

    baca pastu baru korang faham kenapa beria sangat..remember Ayahanda Lajin (ayahanda hahaha) masa kes Perak dulu..

    apa pun seranan buat PEKIDA

    http://dragsuperstar.blogspot.com/2009/07/buat-pekidaingat-lagi-wajah-ini.html

    ReplyDelete
  4. Anonymous12:18 AM

    ISA tu baguih apa.Satu akta yang perlu digunakan untuk mencegah angkara onar. Kalau ISA tak dak apa akan jadi .....

    ReplyDelete
  5. Anonymous2:47 PM

    Jadi berapa orang ada berhimpun hari ini?
    100 ribu? 10 ribu? 1 ribu? 1 ratus? 1 orang?

    Kasihan

    ReplyDelete