Thursday, August 23, 2007

Ceramah bersama Md Sabu di Gelugor

Rupanya balik bercuti lebih sibuk dari duduk di Seoul. Cukup meletihkan hampir seluruh semenanjung sudah dijelajah bertemu jentera, berkongsi pengalaman dan idea serta bertanya khabar sahabat semua. Kali ini pusing satu semenanjung hanya guna kenderaan awam (Bas Ekspress).

Ada macam macam cerita nak dikongsi di sini cuma masa tak cukup untuk menulis. Hari ini rehat sebentar, pegi beli barang bayi, siapkan surat jawapan bertulis untuk mahkamah (kerana disaman pada 27 Ogos ini di Mahkamah Sesyen Kuala Lumpur).

Isnin lepas berada di Tasek Glugor, Pulau Pinang, berceramah bersama Abang Mad Sabu. Dengar dalam berita macam macam TV lapor beliau hadapi kemalangan hampir maut tetapi selepas jumpa dia alhamdunillah rupanya semua ok. Dia belum sihat betul tapi kerana semangat terus turun berceramah. Bawah ini dokongsi gambar di Tasek Gelugor.
Petang esoknya sempat mengiringi 'Din' yang dalam XPDC solo menyerahkan Memo Belia Benci Rasuah atas nama GERAK kepada semua Menteri Besar untuk berkunjung ke Pejabat Ketua Menteri Pulau Pinang. Memo telah diterima oleh Mark Oii, Setiausaha Politik Kanan, Ketua Menteri. Beliau memberikan jaminan Kerajaan Pulau Pinang sedang berusaha untuk memerangi rasuah dan beliau ucapkan tahniah kepada GERAK dan Din sendiri kerana usaha tersebut

1 comment:

  1. Anonymous6:22 PM

    steady abuya badrullll...teruskan perjuangan...

    ReplyDelete