Monday, August 27, 2007

KL POS lapor che'GuBard di saman ?

Saya menerima ratusan email dan panggilan telefon, bertanyakan mengenai satu berita di KLPOS Pemimpin muda PKR disaman sebabkan kecederaan kekal remaja .
Saya mengakui saya di saman tetapi fakta kes yang dilaporkan dalam berita tersebut adalah salah. Saya telah menghubungi KLPOS dan memberikan penjelasan. Mereka berjanji akan menyiarkan penjelasan saya esok !

Saya akan menulis panjang menjelaskan apa yang terjadi selepas penjelasan disiarkan dalam KLPOS

2 comments:

  1. Anonymous2:24 AM

    bard, kau kat korea call m'sia pakai apa? ada special website ke? mcm aku kat uk ada website yg kita bole call msia free utk landline klu hp kena 0.027pence

    ReplyDelete
  2. Anonymous6:51 PM

    BARD.....VCD PERTABALAN DSAI SEBAGAI KETUA KHALIFAH IMAM BESAR SILAT SENI GAYONG DAH DAPAT KE...KALAU TAK DAPAT SILA LAWATI WEB PENANG

    ReplyDelete