Tuesday, September 27, 2016

13 dan 14 Oktober Mahkamah Petaling Jaya

Mahkamah selesai mendengar hujah penggulungan pendakwaan dan dijawab oleh peguam bela. Hakim "memohon" untuk diberikan tarikh lain bagi meneliti semua fakta bagi membuat keputusan.
14 Oktober sebagai tarikh hakim akan baca keputusan...
13 Oktober sambung bicara kes aksi anti GST "tawan kompleks Kastam"... Oktober juga dijangka rayuan kes aksi black out 505 depan parlimen dijangka berjalan...
Penuh tarikh mahkamah bulan Oktober.. sendirian sumpah saya akan terus melawan... maaf dalam hidup ini aku hanya tahu hitam dan putih...betul atau salah tidak ada kelabu... tidak ada kompromi dlm prinsip perjuangan.. kita cakap kita buat.. perjuangan adalah perlaksanaan kata kata... biar terasing dari bersama kemunafikan...
Maaf jika itu kononya tidak sesuai dlm politik.. maka aku akui itu kegagalan aku sebagai org politik... bagi aku politik bukan mainan tapi amanah perjuangan...

No comments:

Post a Comment