Tuesday, January 26, 2010

Umno bapak kepada segala bapak pengkhianat ?

Chegu Bard - UMNO lah Bapak Segala Pengkhianat from TVceramah on Vimeo.



Saifudin Nasution - Konspirasi Liwat II edisi 09/10 from TVceramah on Vimeo.



ucapan 24 Januari di Taman Bandar Baru Padang Lalang, Sg. Petani

9 comments:

  1. Anonymous11:11 PM

    mulut korang bedua,memang mulut longkang lah..
    lebih hancing dari jamban bus stand klang zaman 80an...

    Peliwategar

    ReplyDelete
  2. Anonymous11:15 PM

    bad,
    kau ni mcm peserta AF yang tak dpt undi la..muka perasan lebih2..ko ada penyokong ke???????
    Kenapa anwar tak lantik kau jd s/usaha pkr yang baru? hasil kerje kau hancurrr kot..

    Dinbesi

    ReplyDelete
  3. Anonymous9:11 PM

    hahahaa peliwat tegar ialah agen umno yg pening mcm mana nak lawan hujah chegubard dan saifudin

    ReplyDelete
  4. Anonymous4:49 AM

    salam refomasi.....

    agen umno dah masuk ... betobatlah agen2 umno sebelum pintu neraka menanti engkau di dunia dan akhirat..
    amin yarubil 'alamin.

    ReplyDelete
  5. Anonymous2:55 PM

    Bard,

    Jangan ekau tokojot kalau tak lamo lagi KJ jadi Ketuo Bahagian PKR Rombau.

    Melopong la ekau maso tu

    ReplyDelete
  6. Anonymous3:56 PM

    Ekau dongan KJ samo-samolah tak buleh diharap..
    anak rombou perangai pun mcm korbou yo..

    Kg kek Sbolah Rembou

    ReplyDelete
  7. Anonymous2:02 PM

    taik palat...pkr agen yahudi..ceh..korang btol sangat ke?? kalo btol jgn tinggal kt malaysia..
    nasib baik kerajaan tolong korang..blaja kt sekolah..kalo x..korang xde mcm nie..btaubatlh wahai pnyokong pkr..bersengkongkol lagi dgn cina komunis...BODO!!!

    ReplyDelete
  8. Anonymous1:28 PM

    BANZORA's DREAM TEAM

    KETUA UMUM : ANWAR IBRAHIM
    PRESIDEN : WAN AZIZAH WAN ISMAIL
    TIMBALAN PRESIDEN : MUSTAFA KAMIL AYUB

    NAIB PRESIDEN : CHUA TIAN CHANG
    NAIB PRESIDEN : FUZIAH SALLEH
    NAIB PRESIDEN : N GOBALAKRISNAN (tahanan ISA bersama Dr Badrol amin)
    NAIB PRESIDEN : DR BADROL AMIN (pembaca doa ketika pelancaran KEADILAN/Ketua Pemuda SABAH)

    NAIB PRESIDEN DILANTIK : KHALID IBRAHIM
    NAIB PRESIDEN DILANTIK : ZAID IBRAHIM
    NAIB PRESIDEN DILANTIK : AZMIN ALI

    KETUA AMIK : CHEGU BARD (penggerak reformasi sejak awal)
    TIMBALAN KETUA AMK : NURUL IZZAH ANWAR (Puteri Reformasi 1999)

    http://pahangdaily.blogspot.com/2010/10/kontroversi-ramai-pimpinan-lama-dalam.html

    Imbas kembali :

    MAJLIS PIMPINAN TERTINGGI PARTI KEADILAN NASIONAL (bermula 4 april 1999)
    (keADILan) – (KUMPULAN PENGASAS PERTAMA KEADILAN)….

    PRESIDEN YB DATIN SERI DR WAN AZIZAH WAN ISMAIL———————————————– (1)
    TIMBALAN PRESIDEN YBHG PROF. DR CHANDRA MUZAFFAR
    NAIB PRESIDEN 1. YBHG DATO’ SHEIKH AZMI AHMAD
    2. PUAN MARINA MOHD YUSOF
    3. ENCIK CHUA TIAN CHANG ——————————————————————— (2)
    SETIAUSAHA AGUNG ENCIK MOHD ANUAR TAHIR
    BENDAHARI USTAZ RAMLI IBRAHIM
    KETUA PENERANGAN ENCIK RUSLAN KASSIM
    KETUA PEMUDA ENCIK MOHAMAD EZAM M. NOR
    NAIB KETUA PEMUDA ENCIK MUSTAFFA KAMIL AYUB ————————————- (3)
    KETUA WANITA HAJJAH NELL ONN
    NAIB KETUA WANITA PUAN FAUZIAH SALLEH——————————————— (4)

    SUMBER : http://pknks.tripod.com/objektif.htm

    ~ 4 pemimpin UTAMA KEADILAN yang kekal sehingga ke hari ini ~

    …satu kelebihan yang menyebabkan MUS wajar dipilih sebagai TIMBALAN PRESIDEN….
    … CHUA dan FAUZIAH SALLEH wajar dipilih untuk jawatan NAIB PRESIDEN…..

    ReplyDelete