Friday, August 21, 2009

Bukti calon Bn bohong dan aniaya isteri ke dua

Secara peribadi 'politik peribadi' adalah bukan pilihan kegemaran. Namun apabila terbaca kenyataan calon Bn di Malaysiakini yang menafikan kewujudan isteri keduanya dan bukti yang disiarkan di sebuah blog amat bertentangan.

Jika benar pendedahan dalam blog seorang aktivis reformasi ini, maka satu penilaian serius harus difikirkan oleh pengundi khususnya penyokong Bn. Jika benar maka beliau yang mampu menganiaya seorang yang terlalu rapat denganya (isteri) bagaimana nak diharap beliau mampu membela rakyat terbanyak ? Apa salahnya dia bercakap benar punya isteri kedua , tidak ada salahnya......

Belum reda lagi 'serangan' mengenai salah laku beliau sebagai peguam kini beliau punya diserang dengan isu 'isteri simpananya' pula.....yang kononya bekas kakitanganya yang dinikahi secara 'sulit' pada 2005 dan kemudian baru didaftarkan penikahan beberapa tahun selepas itu dengan membayar denda di Mahkamah Syariah....namun sehingga kini digantung tidak bertali..... Wanita Umno digesa menuntut keadilan bagi pihak wanita itu jika benar ia berlaku....

Maka benarlah 'teori' yang mengatakan calon ini sengaja dipilih untuk mensabotaj Umno dari dalam sebagai isyarat protes gaya pimpinan utama Umno.

Pendedahan klip boleh dilayari dalam http://nnora75reform.blogspot.com/ yang dikatakan punya perbagai bentuk bukti seperti dokumen, klip video dan klip audio . Nilaikan sendiri dan jika ia benar pengundi dan jentera Bn sendiri harus membuat keputusan.

3 comments:

  1. Anonymous12:41 PM

    Chegu, Minta Chegu war2kan dlm ceramah/tulisan tentang biadapnya UTUSan/BH kerana mengkhianati MElayu/Islam dengan menyiarkan keputusan2 Judi - NOMBOR EKOR, TOTO, KUDA serta HOroskop yang HARAM dan menjahanam ekonomi bangsa semata2 untuk sedikit keuntungan material.

    ReplyDelete
  2. Anonymous12:44 PM

    Sedarkah PR bahawa BN sengaja meletakkan calon bermasalah di PP? Ini untuk menarik perhatian PR dan target sebenar BN adalah Selangor.

    Belajarlah apa yang berlaku di Perak.

    ReplyDelete
  3. Anonymous3:57 PM

    awat shamsul iskandar tak nampak.... dalam kempen p/raya kali ni

    ReplyDelete