Saturday, April 18, 2009

terus mela ngkah bergaya skuad Rusa

Teringat zaman gila tengok bola, cuma lokasi stadiumnya di Stadium Perbandaran Seremban sekarang ini dah tersergam Seremban Parade.

Ketika zaman Negeri Sembilan menjuarai Division 2 masih ingat lagi perlawanan terakhir merebut takhta melawan Sarawak.

Selepas itu ada beberapa kali menjengah ke Stadium Paroi.

Namun kesempatan ini mengucapkan 'tahniah' kepada seluruh warga skuad Rusa termasuk para penyokong setia kerana NS tahun ini melangkah bergaya. Sabtu ini N.Sembilan akan menerima tandangan pasukan Kelantan yang telah ditewaskan 1-o di Kota Bharu dalam separuh akhir pertama. Berbekal Agreget 1-0 cheGuBard yakin skuad Rusa mampu lakukan kerana rekod cemerlang di tempat sendiri yang amamt membangkakan sepanjang musim ini.

Sabtu ini telah ada komitmen bersama program wanita Rembau di Sendayan. InsyaAllah jika ke Final nanti che'GuBard akan bersama gelombang skuad rusa ke stadium.

5 comments:

  1. chegubard, takdo joki la chegubard. sayang mek amek la. aura chegu x sampai smlm raso ehhhh

    ReplyDelete
  2. alamak chegu...kalah away goal rule la....tak dapek la kito jumpo kek bukit jalil......apo pun tahniah N9, pemain muda ada harapan cerah.

    ReplyDelete
  3. chegu...jgn lupo surf www.n9futbol.com ...website yg dibino oleh anak2 n9 yg jugak penyokong togar n9...

    pssstttt...chegu...kok ado pluang, smash skit si alim latip tuh...namo yor menejey n9...duduk kek bench time game pun tk ponah...turun padang nengok player belatih pn jarang...jauh bezo ngan zaman tok mail lasim dulu...player2 sumo sayang laie ngan tok mail lasim dulu...kok ado pluang, chegu smash skit si alim tu...

    ReplyDelete
  4. haha.. padan muka JangBola -kempunan nak pergi bukit jalil - x po PAS VS Keadilan ..

    jangan lupa jengok gua nye blog WWW.tukarkapal.blogsot.com

    ReplyDelete
  5. haha - takda rezki JangBola nak pegi bukit jalil taun ni.... apapun still PR , PAS vs Keadilan - NOGORI UMNO sebab tu kalah ,,haha

    jenguk my blog - www.tukarkapal.blogspot.com

    ReplyDelete