Thursday, July 14, 2011

SPRM kena muncul menyatakan pendirian isu belian RM 24.4 j


Semalam telah diserahkan beberapa bahan bukti yang telah disiarkan dan yang masih disimpan kepada SPRM berkaitan isu belian RM 24.4 juta ,elalui laporan yang telah dibuat di SPRM Pulau Pinang.

Sekarang SPRM harus tampil membuat siasatan dan menyatakan hasil siasatan.
Di bawah ni gambar crop part part penting untuk bagi lagi 'jelas'.

Program permata dia dapat RM111 juta kan?
Nama cincin
Tarikh dan masa register, approved, dan released.
Tarikh yang dipaparkan pada gambar di atas bersamaan dengan najib pergi amerika dengan rosmoh april 2011 ini keratan berita :
SEPANG, 9 April -- Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak berlepas ke Amerika Syarikat Jumaat malam untuk lawatan kerja ke Washington dan New York bermula 10 hingga 16 April.

Najib, yang diiringi isteri Datin Seri Rosmah Mansor, berlepas dengan pesawat rasmi kerajaan kira-kira pukul 9.20 malam di Kompleks Bunga Raya, Lapangan Terbang Antarabangsa KL (KLIA) di sini.

Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin dan isteri, Puan Sri Norainee Abdul Rahman serta beberapa menteri kabinet antara kenamaan yang berada di lapangan terbang bagi mengucapkan selamat jalan kepada Perdana Menteri dan isteri.

10 comments:

  1. Anonymous1:39 PM

    pukilah....screenshot tak konsistent dengan tulisan...angle lari...bodoh!!!
    nak buat screen shot study dulu

    ReplyDelete
  2. anon 1:39 > hang tu yang bodo kot.. dia ambik pic monitor guna kamera then dia crop.. memang la tak selari.. bodo punya anon

    ReplyDelete
  3. Anonymous9:36 AM

    Halo kawan.. boleh tak jangan mencarut.. bahasa itu menunjukkan sikap seseorang. Kamu carut disini menunjukkan kamu itu seorang yang tak beradab. Lepas tu pulak.. apa kena mengena "screenshot tak konsistent" ke apa ke, dgn artikel disini...yang penting, isi dan gambar bukti yang nak disampaikan ... ini bukan kelas fotografi .. nak komen angle ke apa apa yang berkenaan pergi la ke tempat yang sesuai.. harap maklum.

    ReplyDelete
  4. bkn kat c 2 ade tulis inspection by ke??..jd bkn la dier beli...

    ReplyDelete
  5. Anonymous8:47 PM

    sprm dah siasat mmg da berlian masuk 2.4j diatas nama kak mah perhhh! apa kena mengana dengan screen shot? apa punya poyolah mamat noob nih

    ReplyDelete
  6. Anonymous12:07 PM

    Fitnah adalah makanan PKR, Kebenaran dan tuntutan Islam adalah amalan BN....hidup Barisan Nasional. Berzina dan Meliwat adalah suatu perkara yang adil dan bersih untuk dilakukan oleh PKR dan pakatan nya. Betul kan?????

    ReplyDelete
  7. azali ms12:13 PM

    Buat kerja fitnah haram...minta wang sumbangan dari orang ramai untuk Angkatan Muda Keadilan..tak cukup lagi ker wang berjuta-juta ringgit yang dapat dari pengkianat negara??? mesti tak berani siar komen ni kan?? Hidup ko orang ni menyusahkan rakyat...setakat cikgu sekolah kebangsaan nak cerita besar pasal kekorupan negara oleh pemimpin. Kalo kail panjang sejengkal, jangan nak kail ikan arowana..

    ReplyDelete
  8. Anonymous8:41 PM

    tunggu dan lihat lah pengampu2 BN ni...melayu memang suka kena jual gitu,biar dema susah tak apa asal kan pemimpin mereka mewah...sabar je lah org2 PR,insyaallah suatu masa kita peroleh kemenangan dan masa itu kita buka mata diorg luas2...

    ReplyDelete
  9. Anonymous11:24 AM

    Hahahah balaci balaci...nak cover bior cerdik sikit...dah mmg dia kan sukerrrrr Jacob & co.. apa lah sgt 24 juta tu... lagi mahal jiran sebelah rumah beli...

    ReplyDelete
  10. Anonymous1:35 AM

    Astagfirullahalazim..ptutla pemimpin ssh sgt nak msuk syurga..ehm, mudah2an diorg b'taubat sblm t'lmbt..tgkla nti blsn Allah, mgkn kat dunia atau kat akhirat nti...pastikan "kelibat" pemimpin n istrinya sntiasa d pantau..(t'igt plak crta Tanah Kubur)...ehm, Wallahualam..

    ReplyDelete