Wednesday, February 13, 2008

Parlimen bubar...Abdullah penipu...

Sah ... 12.30tengahari tadi PM, Abdullah Badawi telah mengumumkan pembubaran parlimen setelah bersungguh sungguh menafikanya apabila ditanya oleh wartawan semalam.

Baca penafianya semalam dalam Utusan Malaysia (klik) dan di Malaysiakini.com (klik)

Abdullah memulakan kempen Pilihanraya Umum ke 12 dengan MENIPU.... ia akan terus menipu...

Dengan rasa rendah hati saya merayu teman - teman khususnya anak muda sertai pertempuran PRU ke 12 di Rembau.... Jentera Rakyat Malaysia (termasuk ahli Umno bermaruah) melawan keluarga Abdullah Badawi.....

Telefon bimbit saya ; 0176688404 atau hubungi teman saya Azizi 0123696474

Saya juga merayu bantuan dana untuk gerak kerja pilihanraya. A/c Bank Hong Leong 19951001018.

Dalam mood perayaan tahun baru Cina Abdullah dalam keadaan menipu membubarkan parlimen...ini masanya keluarga ini 'diajar' erti kuasa rakyat.

Satu lagi maklumat mengatakan ketika menjawab isu pilihanraya di Bangi semalam Abdullah benar-benar tidak tahu bila tarikh pilihanraya kerana dia belum diberitahu...Abdullah hanya tahu apabila diberitahu oleh Khairy yang pulang dari Johor....

mana satu Abdullah mulakan kempen pilihanraya dalam keadaan menipu atau serba tak tahu....???

11 comments:

  1. Sdr. Badrul,

    Ku bersamamu.. ayuh kita sanggah Khairy!

    ReplyDelete
  2. skamalidz@yahoo.com11:34 AM

    TAHNIAH! Pengorbanan, kesungguhan, kebijaksanaan, mahabbah fillah' daya juang yang tinggi, keikhlasan dll mampu meraih anugerah dari Allah SWT.Perjuangan menegakkan yang maaruf & mencegah kemungkaran berpaksi Islam adalah kerja-kerja para Nabi-Nabi yang ditinggalkan kepada kita untuk meneruskannya.Bukan kita yang memulakan perjuangan, kita hanyalah mata rantai perjuangan yang diwaris sehingga ke akhir zaman. Siru'ala barokatillah...Teruskan Perjuangan / Bantulah sesama kita bagi menamatkan keangkuhan manusia yang bertopeng!!!!

    Ikhlas
    shamsuln9

    ReplyDelete
  3. Anonymous12:11 PM

    Ramai sungguh orang buta. Bila pembangkang kata BN tipu, orang undi BN. Bila Pak Lah kata Mahathir tipu, orang undi BN juga. Bila Pak Lah tipu, orang undi BN juga. Aku ingat pengundi ni bukan setakat buta tapi sawan juga. Butasawan. Butasawan Glokal

    ReplyDelete
  4. Sdr. Badrul,

    Saya mohon izin iklankan rayuan saudara utk bantuan dana bagi menghadapi pilihanraya umum akan dtg di blog saya.

    Saya sertakan nombor akaun bank serta nombor hp saudara untuk rujukan pembaca yg berminat menyumbang.

    Terima kasih.

    ReplyDelete
  5. Chegubard,
    Sempena Pilihanraya Umum ke-12 ini, anda boleh sediakan kemudahan menyemak senarai pengundi dari blog anda tanpa perlu melawat laman web SPR. :P

    Sila dapatkan kod Semakan Daftar Pemilih Widget untuk blog anda.

    Untuk contoh widget, sila lawat http://arifabdull.wordpress.com (Widget ini terletak di sebelah kiri, atas sekali).

    Terima kasih.

    ReplyDelete
  6. bang shid5:08 PM

    Berjuanglah selagi nyawa masih di badan!
    selagi nadi masih berdenyut..
    selagi darah mampu mengalir..
    selagi kezaliman bermaharajalela..
    selagi penipuan dan pembohongan mainan mereka..
    selagi perasuah makin menggila..
    selagi kuasa di tangan mereka...

    JATUH BANGUN ADALAH ASAM GARAM SEORANG PEJUANG..

    JERIH PAYAH ADALAH JALAN SEORANG PERWIRA...

    NAMUN YAKINLAH DISANA ADA JAWAPANNYA.

    ReplyDelete
  7. Anonymous4:02 PM

    Saya sokong 100% bahawa Khairy perlu diberikan tentangan. Pastikan jangan cuai pada hari penamaan ... mereka akan mencari-cari peluang untuk menggagalkan calon atas alasan teknikal.

    Boleh saya pastikan siapa dia pemegang akaun 19951001018, untuk memastikan bahawa wang itu benar benar sampai ke dana lawan Khairy. Terima Kasih.

    ReplyDelete
  8. Saya sendiri dengar Pak Lah menafikan akan membubarkan parlimen pada 13hb tapi bila dia bubarkan juga terperanjat saya seorang pemimpin Negara yang dikatakan punyai pelajaran agama islam yang cukup kunun telah terang terangan menipu rakyat. Tak tau lah pasti semua ucapan Pak Lah tipu belaka. Islam Hadhari kunun tapi bila ada masalah Pak Lah lari..tak gitu. Macamana rakyat nak percaya pemimpin yang perangai begitu. Bangunlan rakyat Malaysia jangan tidur sebagaimana Pemimpin kita tidur, tukar kerajaan baru. Pak Lah adalah Pemimpin terakhir dari UMNO dan BN. Pelapis beliau Najib tidak layak langsung untuk jadi next PM. Semuga ALLAH membantu Parti PKR. Amin

    ReplyDelete
  9. Saya sendiri dengar Pak Lah menafikan akan membubarkan parlimen pada 13hb tapi bila dia bubarkan juga terperanjat saya seorang pemimpin Negara yang dikatakan punyai pelajaran agama islam yang cukup kunun telah terang terangan menipu rakyat. Tak tau lah pasti semua ucapan Pak Lah tipu belaka. Islam Hadhari kunun tapi bila ada masalah Pak Lah lari..tak gitu. Macamana rakyat nak percaya pemimpin yang perangai begitu. Bangunlan rakyat Malaysia jangan tidur sebagaimana Pemimpin kita tidur, tukar kerajaan baru. Pak Lah adalah Pemimpin terakhir dari UMNO dan BN. Pelapis beliau Najib tidak layak langsung untuk jadi next PM. Semuga ALLAH membantu Parti PKR. Amin

    ReplyDelete
  10. Anonymous9:42 PM

    hahaha..aku memang tahu dia penipu..tak tau malu selamba dek je kata khabar angin..alih2 betul..nak jadi siti norhaliza kot..tak profesional langsung..pilihanraya tahun ni nampak tak best..BN kalah besar tapi tempat aku takde bulan..adil pun takde...huhuhuh..aku suruh hubby balik rembau....nak pastikan khairy si budak nakal tu kalah...penyangakkk...ishh...

    ReplyDelete
  11. Stopa Slipa8:07 AM

    Menate POK LOH bengong....

    Bilo nok mapuh la ni wey....

    ReplyDelete