Wednesday, April 25, 2007

Tahniah................

Dua hari lepas Era telefon dan beritahu yang Zizie (NorAzizie A.Aziz, Setiausaha keADILan Teluk Kemang) dapat anak perempuan. Dua hari ini juga cuba hubungi telefon Zizie tetapi gagal. Apa pun ucapan TAHNIAH (dari che'GuBard dan Era) kepada Zizie dan Linie kerana menyambut ahli baru dalam keluarga. Sekarang dah ada sepasang. Moga ia mengukuhkan lagi semangat untuk berjuang untuk masa depan negara.

Gambar atas tu gambar pasangan Zizie dan Line dengan baby pertamanya. Anak pertamanya dinamakan Anwar, anak kedua nama apa agaknya ?

Amir (Ketua Angkatan Muda Teluk Kemang) isterinya juga agak baru melahirkan anak kedua masa bertolak hari itu, apa khabar agaknya.... semoga semua selamat ...

Teman - teman AMNS, Ipin, Ajak, Ijam & Kak iena dan ramai lagi (jgn kecik ati nama tak sebut, bukan lupa cuma kang sampai esok menulis nama) kita akan jumpa InsyaAllah 28 April ini.

Tahniah buat kalian kelahiran News Letter Suara Anak Muda, kemunculan blog AMKNS, penyebaran risalah, pengukuhan jentera, aktiviti (khususnya ceramah Ezam di PD) dan seumpamanya terus berjalan lancar..... TAHNIAH...kalian telah memahami
Perjuangan Adalah Perlaksanaan Kata - kata....

teruskan usaha memperkasakan rakyat....

1 comment: