Friday, April 20, 2007

Pertempuran baru bermula.

Sepak mula di Ijok menyorot perhatian dunia. Pertanyaan Prof. Park pagi tadi 'menyentat' jantung aku.

"Sekarang ada pilihanraya kecil kan di Malaysia ? Parti Anwar (Parti Keadilan Rakyat) bertandingkan ? Ada peluang ?" tanya Park ketika kami berselisih di pintu keluar kelas.

Sebenarnya aku mengelak untuk menulis pasal pilihanraya ini kerana aku tidak mahu 'anti klimaks' kerana percanggahan dengan mood semasa...tetapi aku memerhati dari dekat perkembangannya....

setelah meneliti beberapa perkembangan melalui internet dan perbualan "google talk" dengan kawan - kawan , suka atau tidak pilihanraya ini penting kerana ia pertembungan proksi Najib dan Anwar. keADILan memulakan dengan dengan baik...bukan bertahan tetapi menyerang.....

Nantilah malam ini aku cuba tulis mengenai apa yang ada dibenak ini. sila layari http://ijok2007.wordpress.com/ untuk berita dari Ijok.

No comments:

Post a Comment