Tuesday, March 14, 2006

sibuk ....sibuk...'betulke aku sibuk?'

Salam buat semua pembaca blog aku yang mulai hensem ini.....nampaknya tiba tiba jumlah kemasukan pembaca meningkat aku percaya maybe sebab aku di linkkan oleh beberapa teman bloger khususnya faisal....tq

Erm............ seminggu dua nie aku rasa betul - betul sibuk.....apa yang aku sibukkan akupun tak tahu...... mak aku punyalah marah sebab dalam tiga minggu ini hanya 3 malam aku tidur rumah di Seremban selebihnya aku di Johor, Penang, Perak, Kl heeeeee...seluruh negara....tapi pagi nie aku sedar bahawa sebenarnya aku sibuk sebab aku sendiri.....

dah tu habis semua keje aku nak buat ..... heee.....tamak betul aku.....aku sibuk sebab kerja dan perancangan yang lemah dalam susun jadual dan keutamaan kerja....maybe mula hari ini aku kena buat susunan keutamaan kerja....

Pejabat GERAK pun tak selesai setting lagi.....mesin photostat n fax dah bawa masuk cuma meja dari pejabat tengku belum bawa lagi.....line fon dah settle dah 'terima kasih pada tengku tolong banyak kerja yang sepatutnya aku selesaikan'....kalau tengku tak ada lagi le aku kelam kabut..... Hope this week Era boleh tolong selesaikan database 800 lebih aktivis berdaftar GERAK yang dah dua bulan aku gagal nak siapkan itu ...heeeeee....

Lagi satu yang menambah sibuk semalam lak ambil card dengan letter head dari kilang.....mereka silap print logi GERAK salah n colour salah ! Pagi ini kena hantar balik .....

Angkatan Muda Negeri pun terabur lagi.....perjumpaan AJK negeri dengan AJK bahagian baru minggu nie di susun ...... aku dah bagi tahu Hj supaya teruskan sahaja jangan tunggu aku baru nak gerak...... Hope Amir (Setiausaha Angkatan Muda Negeri) boleh perbaiki performance.....

Latihan Bahagian Rasah yang sepatutnya dijadualkan 19 ini terpaksa ditangguhkan kerana persiapan yang bukan tak rapi tapi aku tak buat pun heeee.......nanti aku bincang balik dengan Chai.

Demo lah ceramah lah trainning lah kena teruskan juga walaupun aku sibuk.....

nak update blog pun rasa macam tak sempat pun........(kepada pelayar baru tu bacale arkib dengan tekan ikut bulan banyak gak bahan - bahan lain sementara aku ada masa nak tulis bahan baru)..............tapi dalam tak sempat tupun aku bangga dengan diri aku kerana aku dapat sudahkan baca dua buah buku satu buku biografi Che Guevara - David Sandhison (Ezam punya buku) dan Korupsi - Pramoedya AnantaToer (Yusmadi punya buku).

tapi tak apa lah apa - apa pun mulai minggu ini aku akan susun keutamaan kerja agar banyak kerja boleh selesai dan aku rasa tak le sibuk sangat.....

No comments:

Post a Comment