Friday, February 25, 2011

Saluran dalaman

Kepincangan atau penyelewengan dalam proses Pemilihan KEADILAN 2010 sudah menjadi rahsia terbuka. che'GuBard sudah membuat lebih dari satu laporan dan aduan bersama fakta mengenai perkara ini kepada saluran yang seharusnya.

che'GuBard menolak jawatan pusat yang ditawarkan kerana bukan jawatan yang dimohon tetapi siasatan dan ketelusan.

che'GuBard sebolehnya cuba menjaga 'adab' dengan memberikan tekanan terbuka seminima mungkin itupun setelah hampir semua rasanya saluran dalaman digunakan. Dalam pada masa yang sama tidak pernah berhenti untuk terus menyusun massa khususnya anak muda menggempur regim. Namun malangnya che'Gubard terus dilabel pengkhianat dan ramai pula 'pejuang hebat' di keliling kuasa atasan terus menerus terus bertindak , menghina dengan tujuan che'GuBard keluar parti. Belum pun apa - apa sudah mula terdengar cerita che'GuBard dibeli, dibayar regim nak hancur parti dan seumpamanya.

Dua hari lepas che'GuBard sekali lagi menggunakan saluran dalaman dan kali ini menghantar surat kepada semua anggota Biro Politik Parti untuk perhatian dan tindakan semua. Surat dihantar melalui email.

2 comments:

  1. Anonymous8:37 AM

    ni sekadar pendapat saya. PKR bukan parti yg sempurna.dari sudut organisasi pun cacar merba.jadi bila buat pemilihan 1 undi 1 ahli, tak mungkin boleh sempurna, dan dalam masa yg sama peminat azmin terlalu ramai dalam pkr.
    asalkan tak sampai tahap beli undi macam umno tu, rasanya dah cukup baik pkr lakukan setakat hari ini.mungkin pada masa akan datang akan lebih baik lagi..

    ReplyDelete
  2. Anonymous1:05 AM

    saya ni peminat setia blog ni..dan saya adalah ahli umno tetapi ahli parti yg dah tak setia lagi...dan mengharapkan parti alternatif seperti pkr pas n dap dapat memenuhi harapan saya membawa negara ke arah lebih telus, adil,gemilang dan progressif..dan saya tahu hasrat dan niat saudara hendak membetulkan kepincangan dalam pkr..bg saya usaha anda amat bagus..tp nampak mcm menguntungkan pihak kerajaaan pula bial kepincangan diperbesar-besarkan..kita kena tahu ramai ahli2 pkr dtgnya dr org umno jugak...jadi tak mustahillah perangai lama masih ada tak byk sedikit pasti ada...beri peluang kpd pkr utk memperbaiki sedikit demi sedikit...org bila sudah lama bergelumang dalam tong tahi amat sukar hendak hilangkan kesan baunya..anggapla ia sbg satu cabaran kecil dr byk2 cabaran yg telah anda tempuhi...harapn saya anda terus sukses dn istgiqamah dlm segala urusan yg dtg....dn pr beroleh kemenangan dr parti bn yg sudah lama makin memualkan...

    ReplyDelete